OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi erbjuder arbetsplatsservice i världsklass
som stärker helhetsupplevelsen av din verksamhet.
Vi gör det genom våra tjänsteområden facility management, lokalvård, bemanning, kontorsmaterial, växtinredning, mat & dryck. Vi skapar en lösning som passar din verksamhet lokalt eller samordnat i hela landet. Inspira har funnits sedan 1984, omsätter 450 mkr och sysselsätter 1300 medarbetare. Vi verkar utifrån vår värdegrund som bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse.
VI ERBJUDER DIG
En rolig och utvecklande roll i ett expansivt och framgångsrikt företag med engagerade kollegor – där du är vår viktigaste resurs! Du erbjuds ett aktivt och omväxlande arbete med stort eget ansvar. Bra villkor enligt kollektivavtal, utbildning anpassad till dig och dina arbetsuppgifter. Vår värdegrund beskriver vad vi står Kundnöjdhet, Medarbetarnöjdhet, Hållbarhet och Förnyelse.
BESKRIVNING AV TJÄNSTEN
På uppdrag av vår kund söker vi nu en prestigelös växeltelefonist som vill arbeta brett med service och administration. För dig är service en självklarhet och du vill tillsammans med dina kollegor leverera den bästa service till de som ringer in. Du har en positiv inställning, sprider glädje och energi och tar fort till dig ny information. Det är meriterande om du tidigare har arbetat i växel eller med telefon och dator som arbetsredskap.
Vi ser att du i grunden har ett stort intresse för kommunikation och människor, du besitter en god social förmåga och har en naturlig fallenhet för att kunna föra samtal.
Du är en självständig lagspelare som både kan planera dagen efter egen och andras kalendrar och behov. Vi tror att du gillar ordning och reda och finner tillfredsställelse i att lösa vardagliga problem och önskemål. Som växeltelefonist är du spindeln i nätet och innehar en mycket betydelsefull roll inom företaget.
Ärenden kan vara av blandad karaktär då både privatpersoner och företag hör av sig och för att passa i rollen är det viktigt att du har en välkomnande och hjälpsam attityd och ett professionellt förhållningssätt. För rätt person kan rollen på sikt komma att innefatta mer kvalificerad administration.
DIN PROFIL
Erfarenhet av service och administration är en förutsättning för att lyckas i rollen och vi söker dig som erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. För oss betyder det att du har arbetat som receptionist, kontorsassistent, administratör eller motsvarande och vi tror att du brinner för serviceyrket!
Vi söker dig som är serviceminded och som alltid sätter kunden först.
Du gillar att ge god service, är positiv och prestigelös då arbetsuppgifterna kommer att vara varierande. Du tar egna initiativ och ser lösningar där problem uppstår. Du är duktig på att ta egna initiativ och ser vad som behöver göras samt har en god organisatorisk förmåga. Du ska vara noggrann och administrativt lagd. God datorvana och erfarenhet av växelsystem krävs för att du snabbt ska kunna sätta dig in i rollen.
Denna tjänst är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du är anställd hos Inspira men kommer att vara placerad hos vår kund.
Tycker du att uppdraget låter spännande och anser att du är rätt person för uppdraget så är du varmt välkommen med din ansökan. Urval kommer att ske löpande varav tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Har du frågor är du välkommen att kontakta josefine.sundstrom@inspira.se
Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg, kom ihåg att bifoga CV, personligt brev och spela gärna in en kort videopresentation av dig själv.
Varmt välkommen med din ansökan idag!