OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
TIll vår uthyrningsverksamhet söker vi efter en erfaren växeltelefonst till vår kund på Hisingen.
Du ingår i ett team som består av tre personer.
För att trivas i rollen som växeltelefonist tycker du om att ge ett gott bemötande och har den goda vilja att hjälpa till. Periodvis är det många samtal samtidigt och det gäller att du hanterar att ge lika service till alla.
I rollen som växeltelefonist/servicedeskmedarbetare är du behjälplig med att
- Hänvisa till rätt person eller avdelning vid inkommande samtal
- Kopplar samtal i växelsystemet
Arbetstiden är mån-tor kl 13:00-18:00 och fredagar 10:00-18:00
Din profil
Krav:
- Gymnasieutbildning
- Svenska och engelska flytande i tal och skrift
- Goda kunskaper i Office-paketet
- Tidigare erfarenhet av serviceyrke, gärna med telefon- och datorvana
Som person vill du alltid arbeta professionellt, du är flexibel och har ett servicemedvetet kundbemötande och du ger gärna det lilla extra till människor runt omkring dig.
Om företaget
Uppdraget startar omgående.
Välkommen med din ansökan som mejlas till info@bemanningskontoret.se och märk din ansökan med "Växeltelefonist"
Vi sparar inte CVn efter avslutad rekryteringsprocess.
Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.
Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.bemanningskontoret.se
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson