OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Våra kunder uppskattar våra härliga medarbetare och vi behöver bli fler.
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi en erfaren och flexibel växeltelefonist, som vill arbeta hos vår företagskund med start 10 januari.
Som telefonist kommer du att vara den första som möter kunden när kunderna ringer och du trivs med att prata i telefon och har en god telefonröst. Du lotsar personen till rätt person eller instans. Målet är att ge personen som ringer in en snabb och effektiv service i kombination med ett trevligt och professionellt bemötande med hög servicekänsla. Du ställs dagligen inför situationer som behöver lösas och trivs att arbeta i ett högt tempo med människor i fokus
Du kommer erhålla en gedigen introduktion där du får skugga en ordinarie medarbetare via medlyssning och på så sätt även lära dig om företagets kommunikationssystem!
Vi söker dig som:
- Har goda kunskaper i svenska och engelska
- Är bra på att hantera människor och att ge god service
- Flexibel
Vi ser gärna att du är:
- Kommunikativ
- Strukturerad
- Problemlösande
Övrig information
- Start: Omgående
- Omfattning: Deltid 75%
- Placering: Göteborg
Som person ger du gärna det lilla extra till människor runt omkring dig. Du stortrivs att arbeta med service, du uppskattar ordning och reda och är flexibel i ditt arbetssätt.
Du ska även ha slutfört 3-årigt gymnasium samt formulerar dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. Flertalet av samtalen sker på engelska och det är viktigt att du är bekväm i det engelska språket.
Vidare är du ansvarsfull och du har en god samarbetsförmåga och servicekänsla samt utför alltid ditt arbete med fokus på kvalitet.