OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett gäng som svarar i telefonen åt ett stort antal kunder, vi kopplar samtal, tar meddelanden, sköter hela ärenden (first line support) m.m. Allt från telefonpassning till rena kundtjänstärenden. Till denna grupp söker vi omgående en medarbetare som kan arbeta minst 1 kväll/veckan samt var 3:e helg dagtid. Det handlar om inkommande kundtjänstsamtal, vi har öppet årets alla dagar. Arbetsuppgifterna handlar om att svara på inkommande samtal, koppla samtal, ta och skicka meddelanden, hjälpa kunderna med att svara på frågor samt boka resor (bussresor samt charter). Självklart får du utbildning i våra bokningssystem och utbildning om våra samarbetspartners produkter/tjänster. Att du talar svenska och engelska är ett krav. Du kommer bli väl omhändertagen av den coach som ansvarar för guppen "inkommande" och alla vi som arbetar här är eller har tidigare varit telekommunikatörer vilket borgar för mycket kunskap, förståelse och kvalitativt arbete. Detta erbjuder Wecall: * Trevliga medarbetare och engagerade coacher * Trevlig och familjär atmosfär * Fräsch lokal centralt i stan Arbetstid/Varaktighet Timmar vid behov. Våra öppettider är 7-19 måndag till söndag Ansökan Märk ansökan med "extrajobb växeltelefonist" Vi tar emot ansökan via epost: ansokan@wecall.se
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Platschef Ulrika Thorén
060-7890100
Platschef Ulrika Thorén
060-7890100