Växeltelefonist i Luleå - extraarbete

Växeltelefonist i Luleå - extraarbete

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
I rollen som växeltelefonist kommer du tillsammans med dina kollegor att ta emot inkommande samtal och koppla dem vidare. Du har en central roll på företaget och är en del av en större process. Service och samarbete är därför två egenskaper vår kund uppskattar hos dig i denna roll.

Du kommer jobba extra vid behov och vi ser gärna att du som söker har möjlighet att arbeta 2-4 pass i veckan.

Då vi nu söker en person för extraarbete är det i enlighet med vårt kollektivavtal viktigt att du som söker kan uppvisa intyg om att du har en annan huvudsaklig sysselsättning i form av exempelvis studier eller annat arbete med en omfattning om minst 50 %. Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Randstad, men arbeta uthyrd som konsult.

Ansvarsområden
Du tar emot samtal från hela Sverige där du lyhört lyssnar av behovet för att fastställa vad ärendet gäller. Du kopplar därefter samtalet in i rätt process eller till rätt person för att säkerställa att de får den hjälp de efterfrågar. Viss felsökning och rapportering kan förekomma i det dagliga arbetet. 

Arbetstider
Extraarbete vid behov. Arbetet pågår fram till 2021-07-31.

Kvalifikationer
För att trivas i rollen så har du en god servicekänsla där du gärna hjälper både kunder och kollegor dagligen. Du är självständig och tar ansvar över ditt eget arbete samtidigt som du är inkluderande och kan samarbeta med både dina närmsta kollegor men även kollegor på andra avdelningar. Du har en god kommunikativ förmåga och känner dig bekväm med att kommunicera på både Svenska och Engelska.


Meriterande:
Tidigare vana av att arbeta inom service, växel, kundtjänst eller reception. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2021-03-28, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Vid frågor, vänligen kontakta konsultchef Mattias Meyer - mattias.meyer@randstad.se.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2021
  • Ansök senast: 28 mars 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


23 december 2024

12 december 2024

11 december 2024