OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För vår kunds räkning, ett välkänt investmentbolag, söker vi en serviceminded och glad växeltelefonist till kontoret i Stockholm city. Du kommer att bli anställd av oss (Inhouse AB) och uthyrd ut till vår kund. Tjänsten är på heltid med start i mitten av oktober, med en varaktighet på ett år med eventuell förlängning. Dina arbetsuppgifter kommer att vara traditionella växeltelefonistuppgifter. Tillsammans med en annan telefonist kommer du att ansvar för att samtal kopplas vidare till rätt mottagare. Du som söker tjänsten har arbetat som växeltelefonist tidigare och har erfarenhet av växel MD110. Du har mycket goda kunskaper i engelska både i tal och i skrift. Vidare behärskar du Officepaketet och har goda datakunskaper. Som person är du social, positiv, ansvarsfull och trygg. Du har en bra telefonröst, ett sinne för service och ser en utmaning i att arbeta på ett högpresterande företag med ett starkt varumärke och kundkontakter på flera olika språk. . Arbetstider: 8.30 - 17.30 (lunch 45 minuter), vissa dagar 9.00 - 17.30 . Ersättning: Månadslön Låter detta intressant är du välkommen att fylla i en ansökan via vår hemsida www.inhouse.se under "aktuella uppdrag". Bifoga cv, ansökningsbrev samt gärna foto. Urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013