OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som kundtjänstmedarbetare/växeltelefonist blir du företagets ansikte utåt, där du hanterar frågor och problem relaterade till beställningar, leveranser och produktinformation. Du arbetar med att ge våra kunder en högkvalitativ service och bygger starka relationer genom effektiv kommunikation.
Du kommer att arbeta från vårt fina, moderna kontor som ligger mitt i hjärtat av Helsingborg, endast 2 minuters gångavstånd från Helsingborg C – en inspirerande arbetsmiljö där du får utvecklas och trivas.
Vi söker dig som har:
En positiv attityd och god kommunikationsförmåga
Förmågan att snabbt anpassa dig till olika situationer och lösa problem
Datorvana och bekvämlighet med att arbeta både på svenska och engelska
Vi erbjuder:
Internutbildningar för att ge dig de verktyg du behöver för att lyckas
Härliga kollegor och en dynamisk arbetsmiljö
Konkurrenskraftig lön och möjligheter till karriärutveckling inom företaget
Om du är en engagerad person som gillar att arbeta i team och är redo att ta nästa steg i din karriär, tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!