OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Coor är Nordens ledande aktör inom service management. Bolaget är specialiserat på att leda, utveckla och effektivisera affärsstödjande servicefunktioner på kontor, i produktionsanläggningar, i fastigheter och i offentlig verksamhet. Bolaget har ca 6 100 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Belgien. Omsättningen är ca 7 500 MSEK.
Är du Maries och Toves nya kollega?
Kulturen på Coor kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär. Du erbjuds möjlighet att arbeta och utvecklas i ett innovativt företag med hög ambitionsnivå. Du kommer att få ta mycket eget ansvar, vara med och bygga upp och forma rutiner i en stimulerande miljö med varierande arbetsuppgifter. I Borlänge är vi idag ca 150 personer som jobbar på vårt servicecenter i Kupolen och vi levererar våra tjänster dygnet runt, denna tjänst kommer dock vara placerad i Gävle.
Om tjänsten:
Som kundkommunikatör bemannar du vår växlel, besvarar och kopplar vidare inkommande samtal. Dessa arbetsuppgifter ställer höga krav på dig som telefonist och din förmåga att bemöta de inringande på ett effektivt, professionellt, serviceinriktat och lösningsorienterat sätt. Coor arbetar hela tiden i framkant med att följa teknikens utveckling vilket också gör att kommunikationen kan komma att förändras genom tiden. Du kommer huvudsakligen att arbeta i team men även ensam.
Du kommer att ingå i ett härligt gäng och verka i en prestigelös miljö och arbeta nära dina nya kollegor Marie och Tove.
Din bakgrund:
Som sökande ser vi att du är positiv och har en god kommunikationsförmåga, att kunna hantera flera arbetsuppgifter parallellt och samtidigt bibehålla en god struktur. Vi söker dig som är serviceinriktad och som förstår hur du ska agera för att uppfylla den förväntan vi har på en god kvalitet och servicenivå. Arbetstempot kan stundvis vara högt och då bör du klara av stressiga moment samt vara flexibel i ditt arbete. Målet är att ge vår kund en snabb och effektiv service i kombination av ett trevligt och professionellt bemötande. Vi vill att du är ansvarstagande, utåtriktad, social och tycker om att arbeta i en miljö som ställer höga krav på flexibilitet.
Ett krav är att du talar och skriver flytande både på svenska och engelska. Du måste även ha god datavana.
Tidigare erfarenhet inom växeltelefoni och/eller kundtjänst är meriterande
Ansökningarna kommer bearbetas löpande och en del tjänster kan tillsättas innan ansökningstidens utgång, så vänta inte med att skicka in ansökan.
För mer information är du välkommen att kontakta:
Gruppchef Mikaela Hedén 010-5597509, mikaela.heden@coor.com
Unionen Elina Magnusson unionen-borlange@coor.com
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181
0730-684058
Coor Service Management
Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354