Växeltelefonist på heltid till mediebolag i centrala Stockholm

Växeltelefonist på heltid till mediebolag i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Har du tidigare erfarenhet av service och söker en social- kommunikativ tjänst på ett spännande internationell företag? Då kan detta vara tjänsten för dig! Vi söker en växeltelefonist på heltid till vår kund i centrala Stockholm.

Tjänsten är en tillsvidaretjänst med en anställning hos oss på KFX HR-partner. Arbetstiderna är måndag-fredag, rullande schema med tider 07:55-16:40 och 09:20-18:05. Start för tjänsten i november månad.

Om företaget
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är idag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Arbetsuppgifter
Som telefonist arbetar du i ett team på 3 personer med att ta emot inkommande samtal. Du ger kunden ett förstklassigt bemötande och ser till att de blir hänvisade till rätt person. I rollen ansvarar du även för att gå igenom mailen löpande samt att ta emot och skicka meddelande via mail och sms. Vidare ingår annan service så som hänvisningshantering och bokning av taxibilar.

Kvalifikationer
För att passa som telefonist hos vår kund har du:
- Tidigare erfarenhet av arbete i en liknande serviceroll
- Goda kunskaper i det svenska och engelska språket, både i tal och i skrift
- Mycket god telefon, system- och datavana

Som person är du lyhörd, serviceminded, positiv och utåtriktad.
Du känner dig bekväm i servicerollen och kan hantera tuffa samtal från kunder. Vidare är du en person som trivs i ett högt tempo, arbetar strukturerat och känner dig bekväm med att göra prioriteringar.


Övrigt
Tjänsten är ett konsultuppdrag och du kommer att erbjudas en tillsvidareanställning hos KFX HR-partner. Arbetstiderna är måndag-fredag, rullande schema med tider 07:55-16:40 och 09:20-18:05. Start för tjänsten i november månad.

Vi arbetar löpande med urval och rekommenderar dig att skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor angående rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta våra rekryterare på 08- 663 99 00.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Skandinavien AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 oktober 2021
  • Ansök senast: 31 oktober 2021

Liknande jobb


12 december 2024

11 december 2024

9 december 2024