Växeltelefonist sökes till Västerås

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Brinner du för att ge god service? Trivs du med mycket kundkontakt? Gillar du att prata i telefon? Då har du hittat rätt!

Vi söker dig som vill arbeta extra som växeltelefonist. Som växeltelefonist hjälper och guidar du företagets kunder rätt i organisationen via telefon. Du är kundens första kontakt och företagets ”ansikte utåt” därmed är det viktigt att du har ett gott bemötande.

Din profil
Du som söker har minst gymnasiekompetens och har några års yrkeserfarenhet från serviceyrken där du har haft daglig kontakt med kunder via telefon, t ex reception, växeltelefon, kundtjänst eller telefonförsäljning m.m. Du är en mycket van datoranvändare och snabb på tangentbordet. Du har körkort och tillgång till bil.

Personliga egenskaper:
• Mycket serviceinriktad med kundens bästa i ständigt fokus
• En god kommunikatör som har lätt för att prata med alla typer av kunder
• Professionell och trevlig i ditt kundbemötande
• Tycker om att ha telefonen som arbetsverktyg
• Glad, energisk och pigg – en person som trivs med tempo
• Du ser nya arbetsuppgifter som en positiv utmaning
• Du är en teamspelare som gärna hjälper dina kolleger

Du kommer jobba med ett härligt gäng som ställer upp för varandra. Viktigt är att du ser långsiktigt på denna anställning. Du får en introduktion/utbildning på 7 arbetsdagar, heltid.

Alla ansökningar kommer att behandlas löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag – ansök därför redan idag!


Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.

Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

Elena Hallin

Patrick Bihler

Anna Brorson

Arena Personal AB

Malin Nordeman

Carina Tiderman
0727-262666
Carina Tiderman

Martina Olsson

Elena Hallin
016-142149
Elena Hallin

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Nordic AB ESKILSTUNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 9 februari 2017

Besöksadress

Rademachergatan 1
None

Postadress

Rademachergatan 1
ESKILSTUNA, 63220

Liknande jobb


23 december 2024

12 december 2024

11 december 2024