Växeltelefonist till Aspia

Växeltelefonist till Aspia

Arbetsbeskrivning

OM WORKZ

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.

Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.

Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.

Är du den som alltid strävar efter att ge den bästa tänkbara servicen, och som vet vikten av god kundupplevelse även i de små mötena? Här får du möjlighet att i en växande och föränderlig miljö vara ansiktet utåt för Aspia som deras nya Växeltelefonist!

OM TJÄNSTEN

Tjänsten som växeltelefonist är en självständig roll där du ansvarar för alla inkommande samtal via Aspias telefonväxel. Din uppgift är att koppla samtalen till rätt enhet/avdelning samtidigt som du levererar ett förstklassigt mottagande med hög servicekänsla. I rollen tillkommer det även administrativa uppgifter i form av enklare ärendehantering samt hantering och sortering av leads som inkommer från hemsidan, etc.

Som växeltelefonist kommer du ha ett nära samarbete med kundserviceavdelningen, och du kommer vara en del av kundsupportteamet som idag består av 8 samarbetande kollegor.

VI SÖKER DIG

Som ser service som en naturlig del av din vardag, och som alltid levererar över kundernas förväntningar. Du är självgående och är inte rädd för att ta egna initiativ. Aspia är just nu inne i en spännande utvecklingsfas och växer för fullt, och vi ser därför att du föredrar ett föränderligt arbetsklimat, där du med en kreativ och positiv inställning bidrar till Aspias nytänkande kultur.

Vi ser med fördel att du har vana inom servicearbete, gärna som växeltelefonist/receptionist, dock är det inget krav.

Kvalifikationer:

• Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
• Har en gymnasial utbildning
• Har minst 2 års arbetslivserfarenhet

PRAKTISK INFORMATION

Start: Mars 2022
Omfattning: Visstidsanställning (12 månader) med goda chanser till förlängning
Lön: Enligt kollektivavtal
Placering: Torsgatan 21, centrala Stockholm
Arbetstider: Kontorstider, vardagar
Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen. Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

WORKZ ERBJUDER

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.

OM ASPIA

Aspia är Sveriges ledande affärspartner inom redovisning, lön och affärsrelaterad rådgivning med 1 450 medarbetare på drygt 60 kontor i Sverige och närvaro i hela Norden. Vi tror på att göra det svåra enkelt, på effektivitet, på förändring, kunskap och att vara närvarande där våra kunder befinner sig. Vi tror på framgång och mest på att företagare ska få ägna sig åt det dom är bäst på. Så hjälper vi till med resten. Mer information om oss finns på www.aspia.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 januari 2022
  • Ansök senast: 28 februari 2022

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024