OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi för kunds räkning i Falun en växeltelefonist som vill arbeta extra vid behov. Är du student och vill ha lite extra klirr i kassan? Eller jobbar du deltid och vill fylla ut med extra arbetstimmar? Du kanske vill bygga ditt CV och utöka ditt kontaktnät? Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande!
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Till denna tjänst söker vi personer för extraarbete. Enligt vårt kollektivavtal är det därför viktigt att du som söker kan visa intyg att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Det kan vara exempelvis studier eller annat arbete med en omfattning på minst 50 %. Om du söker arbete på heltid så hänvisar vi istället till våra utannonserade tjänster för heltidsarbete.
Ansvarsområden
I jobbet som växeltelefonist kommer du i huvudsak att ta emot samtal, koppla telefoner, göra administrativa sysslor och hantera post. Vi söker dig som är flexibel , serviceinriktad, strukturerad och önskar vara en del av ett fantastiskt team.
Arbetstider
Uppstart sker enligt överenskommelse och arbetstiderna är förlagda vardagar under kontorstider.
Kvalifikationer
Vi söker dig som:
Har gymnasieutbildning
Har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, exempelvis studier eller annat arbete
Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Arbetstempot är stundtals högt, därför är det viktigt att du har förmåga att prioritera och fokusera på rätt saker
Meriterande:
Arbetslivserfarenhet av att arbeta i olika databaserade system, telefonväxel och hänvisningssystem
Som person ser vi att du har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra människor och har ett stort eget driv. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
2021-10-25, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
Har du frågor kring tjänsten vänligen kontakta:
Paulina Öberg, Konsultchef Randstad, 070 494 76 04
paulina.oberg@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044