Växeltelefonist till kund i Årsta

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi nu en växeltelefonist som ska bemanna företagets växel måndagar och torsdagar varje vecka.Du kommer att bli anställd av Inhouse och vara uthyrd till kunden.Tjänsten ska tillsättas omgående och kommer till en början att pågå i 4 månader med goda chanser till förlängning.Tillsammans med övriga telefonister kommer du att ansvara för att inkommande samtal kopplas vidare till rätt mottagare inom organisationen. Bakgrund Du som söker tjänsten har tidigare arbetat som växeltelefonist.Det är även meriterande om du har erfarenhet av receptions- eller värdinneyrket, detta då du ibland kommer hoppa in i receptionen.Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift samt talar engelska obehindrat, vidare behärskar du Officepaketet och har goda datakunskaper. Som person är du social, positiv, ansvarsfull och trygg.Du har en bra telefonröst samt ett sinne för service. 08.00-17.00. företaget är placerat i närheten av årsta pendelstation.Låter detta som en tjänst som skulle passa dig?Tveka då inte att söka denna tjänst.Bifoga ditt CV, ett personligt brev.Glöm inte bort att motivera varför det passar dig att arbeta just dessa dagar och tider. Ansök tjänsten via Inhouse hemsida, www.inhouse.se under administration

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 24 september 2009
  • Ansök senast: 24 oktober 2009

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024