OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du redo för nytt jobb på en av Sveriges myndigheter i Åmål? Vi söker nu växeltelefonister till avdelningen för kundmöte på myndigheten. Vi ser fram emot din ansökan och ett möte med dig!
Som växeltelefonist hanterar du inkommande samtal från privatpersoner på både svenska och engelska. Du kommer även vara delaktig i administrativa delar samt viss handläggning. Varje samtal och ärende är unikt och man förväntas identifiera behov och ge allmän samt specifik information via telefon. En annan viktig del i uppdraget är att upplysa om självbetjäningstjänster som finns att tillgå online och med det skapa förutsättning för att kunderna som ringer in kan hantera sina ärenden själva.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
-Ta emot inkommande samtal och vägleda privatpersoner
-Administration
-Handläggning
-Upplysa kring självbetjäningstjänster över telefon
Arbetstider
Detta är ett konsultuppdrag via randstad med start den 6 april 2020 – juli 2020 med goda möjligheter till förlängning. Uppdraget är förlagt på heltid, 40 timmar/vecka med arbetstiderna 8.00-16:30.
Kvalifikationer
Vi ser att du som söker har en avklarad gymnasieutbildning alternativt likvärdig utbildning. Vi ser gärna att du jobbat som växeltelefonist i minst ett år innan samt att du har goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift.
- Avslutad gymnasieutbildning alternativt likvärdig utbildning
- Minst ett års arbetslivserfarenhet som växeltelefonist
- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
- Erfarenhet av att använda telefonväxel samt hänvisningssystem.
Vi ser att du har en vana för kundmöte och kundservice- du har en vana att prata i telefon och vara kommunikativ. Du förstår och värdesätter människors olikheter och är mål och resultatorienterad.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
2020-03-27, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Anna Dahl, Anna.dahl@randstad.se, 073 343 41 63
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044