OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du en engagerad och driven person som brinner för att ge god service? Har du tidigare erfarenhet av kundkontakt i telefon samt administration? Här arbetar du administrativt med myndighetens telefonservice samt besvarar och förmedlar inkommande och utgående samtal.
Uppdragets omfattning är 75 %, dagtid mån-fre med start snarast enligt överenskommelse t.o.m. 2023-01-01, med möjlighet till förlängning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
I detta uppdrag arbetar du med myndighetens telefonservice där du t.ex. kopplar samtal, beställer samtal och flyttar anknytningar. Du kommer även att arbeta med myndighetens telefonservice/växel, där du besvarar och förmedlar inkommande och utgående samtal.
Kvalifikationer
För att lyckas i denna roll behöver du vara strukturerad, drivande och målinriktad. Du behöver även ha stark analytisk förmåga för att snabbt kunna skapa dig en överblick kring ditt arbete. Du är van vid att ta ansvar och arbeta självständigt. Det är viktigt att du har lätt för att samarbeta och skapa relationer då du även kommer att ha kontakt med andra personer och avdelningar inom myndigheten
Det krävs även:
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Minst 6 mån erfarenhet av kundservice via telefoni eller som växeltelefonist
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Erfarenhet av att arbeta med kundservice via telefoni, exempelvis i support, kundservice eller i telefonväxel
Att du obehindrat kan kommunicera på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
Ansök senast 2022-07-14, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Ingela Gulliksson, Konsultchef, ingela.gulliksson@randstad.se.
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044