Växeltelefonist till Östersund sökes

Arbetsbeskrivning

Presentation

Vi söker nu en serviceminded och professionell person som vill jobba heltid som växeltelefonist hos vår kund under ca 8 månader med start från och med 2015-04-06.

Arbetsuppgifter

I växelns uppdrag ingår att koppla kunder som vill komma i kontakt med myndigheten via telefon oavsett var i landet de ringer ifrån. Växeln kopplar samtal från både interna och externa kunder. Arbetet som växeltelefonist innebär att via telefon besvara och sortera inkommande samtal av varierande slag till rätt person och/eller funktion inom myndigheten.
Samtalen skall hanteras professionellt och med en hög grad av servicekänsla.


Utbildning/erfarenhet

För att vara framgångsrik i rollen krävs att du har:

Erfarenhet av arbete med stora volymer (400-600 samtal/dag) inkommande samtal i Ciscomiljö och växelsystemet CMG/NOW.

Gymnasieutbildning med godkända betyg.

Goda kunskaper om arbetsmarknad och samhälle genom minst två års dokumenterad arbetslivserfarenhet.

God datorvana med kunskap om MS Office.

Mycket god förmåga att i tal kommunicera på svenska.

Det är viktigt att du kan arbeta självständigt och under eget ansvar. God samarbetsförmåga samt att du är mål och resultatinriktad är också av stor vikt.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Thunholm Reinhold

Malin Sager

Johanna Heimer

Christian Aronsson

Nathalie Rodriguez

Jasmina Dedeic

Sara Jägevall

Marcus Kahanek

Carolina Werner

Nele Turemark

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 23 mars 2015

Besöksadress

Kungsgatan 57A, Stockholm
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


Administratör

Administratör

13 november 2024