OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning en växeltelefonist/ administratör till ett företag verksamt inom finansbranschen. Vi söker dig som vill arbeta inom ett modernt företag där kvalitet är viktigt.Du arbetar i växeln och är det första intrycket ut mot kund.Du ser till att kunderna får ett mycket vänlig bemötande i telefonen.Andra arbetsuppgifter är administrativa sysslor som kräver att du noggrann, flexibel och kan göra flera saker samtidigt.Vi ser gärna att du har erfarenhet från finansbranschen i Stockholm city. Arbetsuppgifterna innebär: -Växel (Merdian-Nortel växel med Vision 80/20 som hänvisningssystem) -Bud -Utskick -Almanacka, ha koll på var alla är -Inbindning -Kopiering -Beställning av telefonutrustning -Felanmälan gällande telefoni -Frankering -Postsortering -Arkivering av tidningar -Uppdatering av kundregister, scanna visitkort -Hålla ordning i kök, garderober och runt växeln -Ansvara för nycklar, lånekort till garage -Utrymningsansvarig för avdelningen Du är som person väldigt service inriktad och vill alltid prestera det bästa möjliga för att kunden och intern personal skall få den bästa servicen.Du har minst två års arbetserfarenhet från växel, reception och administration. Låter tjänsten intressant för dig är du välkommen att skicka in din ansökan via vår hemsida, www.academicresource.se.Klicka på "sök jobb", där kan du bifoga CV och ange ref.nr. Sök snarast, intervjuer sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Admin.assistent Hanan Toutoundji
08-545 539 90
Rekryteringsansvarig Fanny Kjellberg
08-545 539 90
Affärsområdeschef Carin Helander
08-545 539 90
Rekryterare Sanna Löfgren
08-545 539 90