OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Brinner du för att ge god service? Trivs du med mycket kundkontakt? Gillar du att prata i telefon? Då har du hittat rätt!
Vi söker dig som vill arbeta extra som växeltelefonist. Som växeltelefonist hjälper och guidar du företagets kunder rätt i organisationen via telefon. Du är kundens första kontakt och företagets ”ansikte utåt” därmed är det viktigt att du har ett gott bemötande.
För att vara aktuell för denna tjänst är det ett krav att du har en annan huvudsaklig sysselsättning som exempelvis studier, jobb eller att du driver eget företag på minst 50 %. Du vill jobba över julhelgerna och kan då jobba heldagar upp till 100 %. Du kan också ställa upp med kort varsel.
Din profil
Du som söker har minst gymnasiekompetens och har några års yrkeserfarenhet från serviceyrken där du har haft daglig kontakt med kunder via telefon, t ex reception, växeltelefon, kundtjänst eller telefonförsäljning m.m. Du är en mycket van datoranvändare och snabb på tangentbordet. Du har körkort och tillgång till bil.
Personliga egenskaper:
• Mycket serviceinriktad med kundens bästa i ständigt fokus
• En god kommunikatör som har lätt för att prata med alla typer av kunder
• Professionell och trevlig i ditt kundbemötande
• Tycker om att ha telefonen som arbetsverktyg
• Glad, energisk och pigg – en person som trivs med tempo
• Du ser nya arbetsuppgifter som en positiv utmaning
• Du är en teamspelare som gärna hjälper dina kolleger
Du kommer jobba med ett härligt gäng som ställer upp för varandra. Viktigt är att du ser långsiktigt på denna anställning och att du kan börja redan den 8 december.
Alla ansökningar kommer att behandlas löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag – ansök därför redan idag!
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Elena Hallin
Patrick Bihler
Anna Brorson
Arena Personal AB
Malin Nordeman
Carina Tiderman
0727-262666
Carina Tiderman
Martina Olsson
Elena Hallin
016-142149
Elena Hallin