Växeltelefonist/Receptionist deltid

Växeltelefonist/Receptionist deltid

Arbetsbeskrivning

Vi söker omgående en deltidstelefonist/receptionist till NSVA i Centrala Helsingborg!
Har du en naturlig fallenhet för att bemöta folk via telefon och önskar ett tillfälligt deltidsjobb I så fall kan det vara precis Dig vi söker. 

Vi som arbetar på NSVA, Nordvästra Skånes Vatten och Avlopp, vet att vi har ett av de viktigaste jobben som finns. Vi ska se till att det kommer rent vatten ur kranen och att det vatten vi släpper följer de lagar och krav som finns. Det är en uppgift som inte bara kräver den yppersta av kompetenser utan även ett stort ansvar från var och en av oss. Vilken uppgift du än har på NSVA så är din delaktighet och arbetsinsats en viktig del i det pussel som gör att vi kan leverera det resultat som samhället förväntar sig av oss. Med öppna dialoger och aktivt kunskapsutbyte sätter vi fundamentet för ett företag där kompetens, ansvar och arbetsglädje driver oss. Vi är idag cirka 250 medarbetare.
Avdelningen Kundnära tjänster ansvarar för att utföra tjänster till våra ägarkommuner inom områdena kundservice, växel och reception, fakturering och kravhantering gällande bruknings- och anläggningsavgifter, planering, byte och kontroll av vattenmätare, planering och hantering av övriga mätarärenden, kundkommunikation samt intern och extern kommunikation.

Dina arbetsuppgifter
Arbetet innebär i första hand att svara på samtal och koppla vidare. Andra administrativa uppgifter kan också förekomma. 

Vem söker vi?
Du behöver ha en annan sysselsättning då detta är ett extrajobb (tex studier, timanställning eller eget företag) och kunna börja omgående. Vi söker framförallt dig som är en utåtriktad och prestigelös person med erfarenhet av att arbeta som receptionist/telefonist.
Ett krav är att du har arbetat som telefonist, receptionist eller kundservicemedarbetare. Det dagliga arbetet kräver också att du är effektiv och flexibel i ditt sätt att jobba. Arbetstider kommer att vara måndag-fredag kl. 9-14. 

Övrig information
Du blir anställd av Barona Professionals men utför arbetet ute hos NSVA.

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här:  http://barona.se/om-oss/


Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta matilda.nordkvist@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Professionals AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 september 2022
  • Ansök senast: 31 oktober 2022

Liknande jobb


Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

14 november 2024

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024