Växeltelefonist/Receptionist sökes på deltid för långsiktigt uppdrag

Arbetsbeskrivning

Brinner du för service och vill utmana dig själv i en kombinerad roll som växeltelefonist och receptionist? Vår kund, en myndighet på Kungsholmen, söker nu två positiva växeltelefonister/receptionister till sin reception.

Om uppdragsgivaren:

Vår kund är en statlig myndighet som ansvarar för behandling av ungdomar med allvarliga psykosociala problem och vuxna med missbruksproblem och tar även emot ungdomar som har dömts till sluten ungdomsvård. På huvudkontoret i Stockholm finns avdelningen för planering och ekonomi, avdelningen för utveckling av vård och behandling, avdelningen för lokaler och IT, juridiska avdelningen, kommunikationsavdelningen och personalavdelningen.

Dina arbetsuppgifter:

I rollen som växeltelefonist och receptionist kommer du huvudsakligen att ta emot och hänvisa inkommande samtal från hela Sverige, men även utlandssamtal kan förekomma. Ge upplysningar och information till myndighetens anställda och till kunder som ringer till växeln, ta emot besökare och vara behjälplig vid inregistrering i besökssystem, ta emot och skicka bud/paket, samt hjälpa till med enklare kontorsservice. Myndigheten använder hänvisningssystemet Aastra NOW 2007, men kommer att övergå till InAttend inom kort. Växeln har ca 4 500 anknytningar och receptionen/telefonväxeln bemannas av tre växeltelefonister. Telefonväxelns/receptionens öppettider är helgfria vardagar kl. 08.00-16.30, med lunchstängt mellan kl. 12.00 – 13.00.

Dina kvalifikationer:

- Gymnasium eller likvärdig utbildning
- Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet av växel eller kundtjänst under de senaste två (2) åren
- Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
- Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt

Omfattning och tillträde:

Tjänsten avser ett långsiktigt deltids konsultuppdrag på drygt 50% under perioden 2018-05-02 - 2020-04-30, med goda chanser till förlängning.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.


Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast lön
  • Drygt 50% Visstid
  • Publicerat: 7 mars 2018

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Administratör

Administratör

13 november 2024