Växeltelefonist/Receptionist till Karlskrona

Arbetsbeskrivning

Vi letar efter en vikarie med erfarenhet av växeltelefoni och/eller reception, är det du? Läs mer här!

Om uppdraget

Vår kund har ett behov av förstärkning i växeln och receptionen under perioden februari september till slutet av juli. Du kommer att arbeta på myndighetens lokaler och arbetstiderna skiljer sig lite åt beroende på dag, de ser ut som följer:

Måndagar, tisdagar och fredagar: 9.30-16.30

Onsdagar och torsdagar: 8.30-13.15

Tjänsten är på deltid efter behov.

Dina arbetsuppgifter

Vi söker en social, strukturerad och serviceinriktad person som har tidigare erfarenhet av offentlig verksamhet.

I denna roll kommer du att:

- Besvara samtal som kommer till myndighetens växel, beställa samtal, ordna med telefonkonferenser och lägga in information i växelns minnesfunktion

- Även receptionsarbete ingår där bland annat besöksmottagning är en viktig del

- Ytterligare arbetsuppgifter som kan tillkomma är bokning av möten, kopiering, inköp och registrering

Dina kvalifikationer

- Gymnasieexamen

- Minst 6 månaders erfarenhet som receptionist och/eller växeltelefonist inom offentlig verksamhet

- Erfarenhet av att använda telefonväxlar och hänvisningssystem

- Goda kunskaper i MS Office

- Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare. Sofia Sundberg, sofia.sundberg@bemannia.se

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2023
  • Ansök senast: 22 juli 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


12 december 2024

11 december 2024

9 december 2024