OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Varje kundmöte är en möjlighet att sprida växtglädje. Det är därför vi engagerar oss i alla våra kunder - stora som små. Vi är generösa med inspiration, service, tips och råd, för vi vill att våra kunder ska lyckas. Kunder som lyckas kommer tillbaka!
Arbetsuppgifterna kommer att bestå av försäljningsplanering och beställning, varuexponering, varuplock, kassatjänst, växtskötsel och kundservice samt i övrigt förekommande butikssysslor. För tjänsten behöver du även kunna arbeta helger och kvällar.
För att klara av tjänsten på avdelningen har du erfarenhet av att tidigare ha jobbat med likande arbete och har goda kunskaper om växter och försäljning. Du är van vid att jobba med att skapa en säljande avdelning som bidrar till att göra butikens kunder nöjda. Meriterande om du har utbildning inom trädgård men ej ett krav.
Personliga egenskaper
För att lyckas hos oss tror vi att du är en person med ett stort engagemang för kunden, växter och trädgård. Vi tror att du tillsammans med hela teamet i vår butik kommer att få både dig själv och butiken att växa. Som person är du glad, ansvarsfull och initiativtagande.
Anställningsform
Tillsvidareanställning 32 timmar per vecka med så snart vi hittat rätt kandidat dock inom 3 månader. Provanställning tillämpas.
Om företaget
Blomsterlandet är en svensk butikskedja inom trädgårdsbranschen med 63 butiker från Malmö i söder till Luleå i norr. Blomsterlandet har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård som buketter, arrangemang och accessoarer till både vardag och fest. Dessutom har man e-handel som är öppen dygnet runt.
Bolaget ägs av Stena Adactum, ett företag i Stena-koncernen, och har sitt huvudkontor i Mölnlycke utanför Göteborg.
Ansökan
Ansökan och rekryteringsprocessen kommer uteslutande skötas av Storesupport. Vi ber er därför att ta all kontakt via oss för denna tjänst. Vi hanterar inga ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär i annonsen. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss!
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Vi är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 2000 medarbetare. Storesupport ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. www.storesupport.se (http://www.storesupport.se/)
Kontaktpersoner på detta företaget
Jerry Stribrant
0761-27 20 22
Victoria Blomquist
0733- 44 54 51
Anna Wolthon
08-448 07 00
Tina Hamberg
Melodi Haghiri
Lisa Schuman
Jerry Stribrant
Johan Ekström
Alexandra Drakengård
Marion Wågby