OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en VD-assistant som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en VD-assistent till vår kund som är ett snabbväxande bolag som arbetar med att skapa digitala och hållbara samhällen. Kontoret är beläget i moderna lokaler med fin utsikt över centrala Stockholm.
Som VD-assistant kommer du att arbeta nära företagets VD och stötta med administrativa arbetsuppgifter såsom framställa presentationer, kalenderbokningar, föra protokoll och ansvara över inköp. Du kommer även att arbeta som ett administrativt stöd till hela ledningsgruppen, föra anteckningar och närvara under möten. Tjänsten är en koordinerande, assisterande och supportande roll med allt ifrån traditionella assistentuppgifter till mer avancerade uppdrag som kräver kreativa lösningar. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och arbetstiderna är måndag-fredag sedvanliga kontorstider. Önskemålet är att du kan starta omgående.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som VD-assistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:
- Hantera och samordna kalendrar, resor och möten
- Upprätta och korrekturläsa dokument
- Arrangera event och förbereda inför möte
- Förbereda material och presentationer
- Ansvara över inköp till kontoret
- Stötta ledningsgruppen med administrativa arbetsuppgifter
- Skapa, bibehålla och utveckla goda relationer till kunder och samarbetspartners
VI SÖKER DIG SOM
- Har arbetat som assistent eller sekreterare i minst ett par år
- Har en god IT-vana samt goda kunskaper inom Officepaketet
- Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Som person är du driven, professionell och serviceinriktad. Vidare är du proaktiv, strukturerad och flexibel. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo mot uppsatta deadlines och kan arbeta systematiskt för att nå resultat.
ÖVRIG INFORMATION
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04