OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Smurfit Kappa Sverige AB är en av nordens ledande leverantörer av effektiva förpackningar i wellpapp samt av maskinsystem för rationell resning och inpackning.Företaget har fyra wellpappfabriker, sex arkfabriker varav två i Finland.Vi har också två displayföretag , offset- och preprintenheter samt ett antal försäljningskontor bl.a. i Danmark och Norge.Bolaget omsätter drygt 2 miljarder kronor och har ca 850 anställda.Huvudkontoret ligger i Eslöv.Har du ett gott omdöme och ser när något behöver utföras?Tvekar du inte heller inför att självständigt gripa dig an och ansvara för de uppgifter som dyker upp?- Då är förutsättningarna goda för att du kommer trivas i rollen att stötta VD och vice VD med det administrativa arbetet.Kvalifikationer Du har en högskoleutbildning inom ekonomi, marknad eller kommunikation och några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i skrift som i tal.Har du ytterligare språk ser vi det som en merit.Goda kunskaper i Office paketet är en förutsättning.Personliga egenskaper Du är en person med stort ordningssinne och du brinner för att organisera - utan att för det gräva ner dig i detaljer.Samtidigt har du stor integritet och förstår vikten av att hantera konfidentiellt material på ett korrekt sätt.Att du är självgående, initiativrik och klarar av att arbeta i ett högt tempo är en förutsättning för att du ska kunna utföra arbetet på bästa sätt.Som person är du positiv, serviceminded och duktig på att känna av och anpassa dig efter olika situationer.Vi erbjuder Ett omväxlande arbete på ett företag som har ett stort engagemang för sina anställda.På Smurfit Kappa Sverige arbetar man mycket med hälsa och säkerhet.Eslöv är en pendlingsvänlig ort och Smurfit Kappa Sveriges huvudkontor ligger ca 15 minuters promenad från tågstationen.Smurfit Kappa Sverige är marknadsledande inom sin bransch.I denna rekrytering samarbetar vi med Adecco.Du söker tjänsten på www.adecco.se.