OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker Framtiden AB dig som vill jobba hos vår kund som VD assistent. Om kunden: Vår kund äger och förvaltar fastigheter och mark från Malmö upp till Jönköping. vår kund har nära samarbete med leverantörer av material och byggmästare. Vår kund har nu många byggprojekt på gång och behöver förstärkning. Arbetsuppgifter och omfattning: Du kommer att börja med att gå ca 6 månader jämte VD:n för att sedan kunna vara självgående och utföra arbetsuppgifter såsom att hitta nya hyresgäster, skriva offert/avtal, hålla i löpande förhandlingar av material och kunna förhandla fram bra inköpspriser. Du kommer även följa med på elbesiktningar och följa upp andra uppdrag med mycket leverantörskontakter. Tjänsten innebär en del resande inom södra Sverige och kan även innebära vissa långa dagar. Meriterande: 1. Stort plus om du har någon utbildning inom fastighet. 2. Kunna förstå ritningar och Cad program. Personliga egenskaper: Det viktigaste i denna tjänst är att vara tillmötesgående och lyhörd mot VD då du kommer ha en nära relation med honom. Högt engagemang är A och O och ha rätt inställning då du är den person som binder ihop alla lösa trådar. Du är driven i alla projekt du får ansvar för och se detta som en möjlig språngbräda till början av i sin karriär. Arbetstider och anställningsform: Flexibla arbetstider. 75-100% Du kommer att vara anställd av Framtiden och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag. Kommun: Jönköpings kommun Tillträde: Omgående Ansökan senast: 2010-04-09 Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig? Kontaktperson:Andreas Andersson, personalansvarig.