OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till Capefort vi är en innovativ redovisningsbyrå i Helsingborg med stark tillväxt och stora expansionsplaner.
I en tjänst hos oss som VD-assistent stöttar du företagets VD med administrativa sysslor som till exempel enklare ekonomihantering, kalender och mailhantering, förberedelser av presentationsmaterial, bokning och koordinering av resor och möten, protokollföring, kvitto- och utläggshantering samt andra administrativa arbetsuppgifter. Deltar även aktivt i kundkontakter ex. telefon och möten.
För att passa i rollen som VD-assistent tror vi att du är social, strukturerad, bra på problemlösning samt flexibel, stresstålig, lättlärd, självgående och prestigelös. Goda språkkunskaper på svenska och engelska är ett krav samt datorvana och kunnig i Office-programmen.
Vi värderar intresse för business och digitalisering och ser gärna att du utvecklas i rollen inom företaget över tid.
Tjänsten är på heltid och arbetstiderna kan vara väldigt varierande.