OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz och den totala omsättningen ligger på ca SEK 170 miljarder.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag! Adecco Sundbyberg söker nu en VD-assistent till sin uthyrningsverksamhet Bergshamra.Tjänsten är en uthyrning via Adeccos uthyrningsverksamhet men det finns stor möjlighet till övertag och anställning hos kund. Tjänsten ska tillsättas senast 10 april. Arbetsuppgifter För att kunna fungera som VD sekreterare/assistent behöver du ha ca 3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. - Tar hand om all administration - Ansvarig för kalendern och boka möten - Boka resor, flyg, taxi - Ta emot samtal - Förbereda och boka möten - Föra protokoll på möten - Hantera konfidentiell information - Göra Power Point presentationer - Ansvara och administrera olika projekt - Assistera HR-chefen - Kunna korrespondera mellan olika bolag i engelska Vi ser dig som en självgående, mycket flexibel och initiativrik person som gillar förändringar.Du är van vid att jobba självständigt och trivs i rollen som "spindeln i nätet".Du är glad, driven och framåt person som gillar att ge god service.Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper.Du har god kommunikationsförmåga.Behärskar engelska flytande.Kunskaper i ytterligare ett språk, tyska är en merit.Självfallet är du en duktig dataanvändare och behärskar Office Paketet. Vill du söka tjänsten är du välkommen att registrera dig på Adeccos hemsida på www.adecco.se och söka via den.