OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
VD - assistent Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i hela Sverige samt i Oslo, Norge och Manchester, Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat. Vi söker nu en VD - assistent till en av våra kunder. Arbetet som VD - assistent innebär att stötta VD med administrativa göromål i det dagliga arbetet. Dina arbetsuppgifter som VD - assistent kommer bland annat bestå i att -bevaka kalender -boka möten -planera och boka resor -bevaka inkommande telefonsamtal -administrera juridiska dokument som ska signeras och vidarebefordras -kommunicera ut meddelanden från VD till övriga anställda -arrangera videokonferenser med andra avdelningar/ kontor -sammanställa presentationer (Power Point) -deltaga vid möten samt föra protokoll -tidrapportera -kontrollera och godkänna utläggsräkningar -godkänna fakturor -godkänna ordrar -sammanställa semesterschema för ledningsgrupp Personliga egenskaperDu som söker tjänsten som VD ? assistent har tidigare erfarenhet av liknande arbete. Som person är du organiserad, strukturerad samt har god förmåga att koordinera dina arbetsuppgifter. Du är social och kommunikativ och har en god känsla för service. Krav -du har mycket goda kunskaper i engelska, i såväl tal som skrift -du har mycket goda kunskaper i officepaketet Denna tjänst är en uthyrning med goda möjligheter till att bli anställd direkt hos kunden. Tjänsten ska tillsättas omgående så skicka din ansökan redan idag tillsammans med ett komplett, utförligt cv på svenska.