OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I nästan två decennier har vi på Bisnode tillsammans med Dun & Bradstreet möjliggjort våra kunders konkurrenskraft genom att förmedla marknadsledande data och analyser. Vi är nu ett Dun & Bradstreet-företag, vilket markerar starten på ett nytt kapitel som ett gemensamt företag. Hos oss kommer du samarbeta med dina passionerade och nyfikna kollegor där alla använder sig av analyser och poängmodeller - för att förutse kundbeteende, leverera anmärkningsvärda insikter och i slutändan hitta innovativa lösningar på våra kunders problem. Här kommer du vara en del av den transformation av data och digitalisering som vårt samhälle - och vårt företag - står inför idag. Vi är övertygade om att du kommer både utmanas och utvecklas i vårt ledande och framåtblickande team. Välkommen med din ansökan idag!
Som VD-assistent
Vi ska vara helt uppriktiga. Det här jobbet är ingen walk-in-the-park. Men det är ju inte heller det du efterfrågar. Som vår nya VD-assistent kommer du ha full koll på vår Regional Director’s schema - se till så att tider passas och resor hanteras på bästa sätt. Med din noggrannhet och förmåga att se helheten, parerar du att ta hand om besökare och kunder på ett välkomnande sätt. Du ser till så att alla möten håller sig inom sin tidsram och du är även personen som arrangerar och bokar upp dessa möten och andra event. Som den vassa och strukturerade kommunikatören du är, ser du också till så att vår Regional Director har allt material innan de absolut viktigaste mötena. Du är en people-person av rang, därför kommer det naturligt för dig att skapa ett starkt nätverk med assistenter och kollegor från andra team. Vidare kommer du också att boka upp alla kvartalsöversikter och se till så att deadline möts. Du kommer helt enkelt inte bara vara den högra handen, utan även den vänstra!
Vi söker dig som...
går för egen motor. Du trivs som bäst när du har koll på precis allt och gör alltid det där lilla extra. Mötet med människor är något som driver dig, därför tar du dig tiden att lära känna alla du stöter på och sprider din positiva energi i alla rum du kliver in i. Därtill är du en person som alla kan lita på - för struktur är lite av din melodi och du skulle aldrig lämna något åt slumpen. Självklart tycker du också om att hjälpa andra och se till så att de lyckas, det är ju lite därför du har sökt den här tjänsten - eller hur?
Våra önskemål till dig:
Några års erfarenhet av liknande roll sedan tidigare.
Du har systemvana där MS Office, Sharepoint, Teams och Powerpoint
är dina expertytor.
Du har lång erfarenhet av administration, så som inköpsorder och kostnadshantering
Du talar engelska flytande
Denna rekryteringsprocess är till en början en inhyrning via Oddwork.
Varför Bisnode?
Här börjar din resa mot gränslös utveckling. Gör dig redo för ett mångsidigt arbete på ett kontor som är lika ljust och öppet som din framtid; Sikten mot toppen är klar och vägen kantas av ryggdunkande kollegor, fjorton stycken närmare bestämt, uppdelade i två team: Ett inriktat på kredittjänster och ett på informations- och marknadstjänster. Nu väntar vi med öppna armar och sorglösa leenden på att du ska skicka din ansökan. Vi säger varmt välkommen till Bisnode i Solna.
START: Enligt överenskommelse
PLATS: Solna
OMFATTNING: Heltid, 100%
LÖN: Timlön
KONTAKT: Senior Talent Manager Ellinor Hellberg, ellinor@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-11-23
Är det dig vi söker? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig.
Vi på Oddwork är övertygade om att världen blir en bättre plats när alla vågar och kan följa sina drömmar. Genom att hjälpa organisationer att skapa ärliga och transparenta företagskulturer och talanger att nå sina mål, jobbar vi mot drömmen - varje dag. Vi är här för att revolutionera vår bransch, för att matcha talang med företagskultur och för att stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Det betyder att vi aktivt jobbar med att inkludera alla i våra rekryteringsprocesser för att spegla samhället på ett rättvist sätt. Därför vill vi uppmana dig som kanske inte tänkt söka detta jobb att ändå göra det. Skicka in din ansökan, bredda vår kompetens och bidra med dina erfarenheter och din expertis. För oss är det självklart att det är när rätt personlighet möter rätt företag som magi uppstår. Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka (https://www.facebook.com/oddwork/).
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Ravan
0735005927
Ellinor Hellberg
0732047841
Philip Bendroth
0730361223