VD-Assistent till bolag inom Life Science i Täby

VD-Assistent till bolag inom Life Science i Täby

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta sida vid sida med en affärsdriven VD i ett Life Sciencebolag? Då har vi nu en unik möjlighet för dig!
Var:TäbyStart:Omgående eller när rätt person är tillgänglig
Om vår kund
Vår internationella kund inom Life Sciencebefinner sig i en utvecklingsresa med ett fokus på affärsmässighet och teamarbete. De utökar nu sitt gäng medenny medarbetare till en viktig roll som VD-assistent
I rollen som VD-assistentkommer du att supportera företagets affärsdrivna VD som kommer att ge dig både stort ansvar och frihet i arbetet.
Rollen är bred och stimulerande!Du kommer exempelvis varamed och föra protokoll på ledningsgruppsmöten, ta fram underlag, granska kontraktoch hantera HR-frågor.I rollen så dukommer att bidra bådetill företagets resultat och trivseln på arbetsplatsen!
Arbetsuppgifter:
Föra protokoll
Administrativt arbete
Hantera HR-frågor
Boka möten
Ta fram underlag till uppföljningar
Assistera vid rekryteringar.
Etc...

Din profil
Vi ser gärna att du har erfarenhet som assistent eller från en liknande roll. En passande bakgrund skulle vara om du idag jobbarsom mäklarassistent och är intresserad av byta bransch.
För att trivas i rollen behöver du vara ensocial person som är enkel att samarbeta med. Samtidigt som du är en naturligtstrukturerad person som får energi och motivation av administration / struktur.
Du tycker om och klarar av att jobba med"frihet under ansvar".
Du är nyfiken och har envilja att utvecklas. När det är något du inte förstår så frågar dueller hittar svaren själv.
Utmaningareller misstagser du som en möjlighet att lära dig nytt!
Skallkrav:
Driven, social, strukturerad och resultatinriktad
Bekväm att arbeta på svenska engelska i både tal och skrift.
Har ett öga för HR och avtal
Arbetat med kontrakt tidigare
Tidigare erfarenhet som assistent i administrativt supporterande roll

Meriterande:
Varit sekreterare vid ledningsgruppsmöten eller liknande möten
Relevant utbildning


Låter det intressant?Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!
careers.deltaconsulting.se
Vid frågor, kontakta Olle Olsson på olle@deltaconsulting.se eller Oscar Eksberg på 072 - 542 74 40.
Välkommen med din ansökan!
Om Delta ConsultingVi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser.
Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.
Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 maj 2024
  • Ansök senast: 17 november 2024

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024