VD-assistent till expansiv Webbyrå i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Har du ett öga för vad som skapar den där lilla extra trivseln på en arbetsplats, är du prestigelös och lägger märke till när din chef har händerna fulla och behöver avlastning, är du social samt duktig på externa kontakter och tycker du att det är roligt att planera firmafester och after works? Är du dessutom administrativt duktig, noggrann och ansvarstagande? Då behöver vi dig hos oss! Vi söker nämligen en VD assistent som vill bli en naturlig del av vår vardag på vårt kontor ett stenkast från Stureplan. Välkommen till vår digitala, roliga, familjära och fartfyllda värld där vi firar framgångar, skrattar dagligen och befinner oss på en fantastisk resa (aka #månresan) tillsammans!

Som VD-assistent är ditt huvuduppdrag är att stötta vår VD i det dagliga arbetet inom sälj, marknad och kontorsarbete. För att få en bättre glimt av hur det ser ut så kan du kika på vår VD:s vlogg https://www.youtube.com/mattiasgronborg.


iGoMoonär en digital hybridbyrå som fokuserar på att hjälpa teknikföretag i B2B-segmentet att nå sina tillväxtmål. Genom att kombinera webbutveckling med design och inbound marketing transformerar de sina kunders marknadsföring och säljprocess. De jobbar med kunder främst i Sverige men även runt om i Europa. Målet är att hitta rätt kunder och skapa ett långsiktigt partnerskap där båda sidor kan utvecklas tillsammans.


HosiGoMoonmöts du av en företagskultur som vill att du ska utvecklas, både kompetensmässigt och som individ, i en transparent företagskultur. De säger själva: “Här på månen är vi oss själva, vilket är professionella, ambitiösa, prestigelösa och roliga att tillbringa dagarna med. Vi är ett gäng som trivs i varandras sällskap och gläds åt vad vi åstadkommer tillsammans. “Lär kännaiGoMoonmer på: (https://www.igomoon.com/sv/)https://www.igomoon.com/sv/


I rollen som VD-assistent får du en spännande och varierande roll där du kommer att få arbeta högt och lågt med både interna och externa kontaktytor. Du kommer bli en del av ett motiverat team med hög ambitionsnivå som arbetar i lokaler bara ett stenkast från Stureplan. I din supportande roll till deras VD kommer du med dator och telefon som dina främsta arbetsredskap att arbeta nära Vd:n i flera parallella projekt.


Arbetsuppgifter och arbetsområden:


- Ansvara för kontorsytor, trivselfaktorer och kreativt jobba med att skapa Stockholms trevligaste arbetsplats

- Sammanställa presentationer och protokoll

- Kalenderhantering, mötesbokning, hantera epost-konton

- Ansvara för och stötta gällande personaladministration

- Planera och koordinera interna och externa aktiviteter, events och liknande
- Planera och koordinera en eventuell flytt till nya lokaler


Kvalitéer hos dig:

- Rollen innebär ett stort administrativt och serviceinriktat ansvar och du bör därför ha erfarenhet av försäljning, kundkontakt, administration, koordinering eller liknande

- Goda kunskaper i MS Officepaketet Word, PowerPoint och Googles tjänster (t ex G-mail)
- Duktig på skriftlig och muntlig kommunikation

- En bra nätverksbyggare med ett positivt förhållningssätt

- Svenska och engelska flytande i tal och skrift

- Intresse för sociala medier och digitala kanaler


Viktigt för att du ska lyckas i denna roll är att du är självständig, noggrann, orädd samt drivas av att leverera goda resultat. För att trivas hos iGoMoonär du prestigelös och tycker om att ha mycket att göra men du har även förmågan att se vad som behöver göras och ta egna initiativ.


iGoMoontror och hoppas att du kommer ha din roligaste och mest utvecklande tid i din karriär hos dem och att du kommer att trivas i deras familjära och resultatinriktade företagskultur.


I den här rekryteringsprocessen samarbetar iGoMoon med Ivy Talents. Frågor välkomnas till Julia som är ansvarig rekryterare och du når henne på 070-759 76 66 eller julia.olsson@ivytalents.se . Löpande intervjuer kommer att hållas och tjänsten kan komma att tillsättas omgående så det rekommenderas därför du visar ditt intresse redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi

Julia Ronge
0707597666

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ivy Talents
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 19 april 2018

Besöksadress

SANKT ERIKSGATAN 117 , Stockholm
None

Postadress

SANKT ERIKSGATAN 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


VD-assistent

13 mars 2024

Executive Assistent till bolag i framkant!

Executive Assistent till bolag i framkant!

16 februari 2024