VD assistent till fastighetsbolag

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Föräldravikariat till december 2023 med möjlighet till förlängning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Vår kund är en samhällsutvecklare som utvecklar och förvaltar morgondagens bostäder. Företaget skapar hållbara hem och stadsdelar där människor vill bo, leva och arbeta. Företaget har verksamhet i hela Sverige och det är hyresrätter, bostadsrätter, samhällsfastigheter och hotell. Du kommer att få arbeta och utvecklas i en kreativ miljö tillsammans med ambitiösa kollegor.

DIN ROLL:

Som assistent är dina främsta uppgifter att underlätta vardagen för företagets VD och vice VD samt att hjälpa till med service på kontoret. Du kommer att ha varierande arbetsuppgifter så det är viktigt att du är prestigelös och trivs med en omväxlande tjänst. Du kommer främst att arbeta kontorstider men tjänsten kräver en viss tillgänglighet utanför ordinarie arbetstider.

Som assistent kommer du arbeta med exempelvis:

- Samordna kalendrar och hantera mötesbokningar

- Boka resor
- Fakturahantering
- Kvittoredovisning
- Avtalshantering administrera attester/firmateckning
- Inköp av exempelvis luncher och fika
- Koordinering av konferenser och event
- Hantera ärenden
- Bemanning av reception
- Ta emot besökare, inkommande samtal och mail
- Se till att tekniken fungerar
- Se till att det är snyggt och prydligt på kontoret


VEM ÄR DU?

Som person är du social, positiv och serviceinriktad. Du är ansvarsfull, pålitlig och professionell. Du är van att planera och strukturera ditt arbete och tar egna initiativ. Vidare så är du flexibel och handlingskraftig samt har inställningen att allt går att lösa. Du är van att arbeta både självständigt och i team.

- Du har erfarenhet som receptionist eller en liknande tjänst
- Du kan uttrycka dig mycket väl på svenska i både tal och skrift
- Du har B-körkort
- Det är meriterande om du har erfarenhet som assistent


VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 november 2022
  • Ansök senast: 20 november 2022

Liknande jobb


VD-assistent

13 mars 2024

Executive Assistent till bolag i framkant!

Executive Assistent till bolag i framkant!

16 februari 2024