OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för administration, planering och service och har erfarenheter av detta? Vi söker nu en VD-assistent till vår kund i Västerås som har ett omgående behov. Detta är en nyckelroll inom bolaget med ett brett ansvar där du får utlopp för din organiserade och kommunikativa sida!
OM TJÄNSTEN
I denna roll blir du VD:ns och ledningsgruppens högra hand där du assisterar och supportar de olika cheferna och kontoret på ett brett plan. Ditt ansvar innefattar att koordinera samt boka interna och externa möten, konferenser, planera event och resor, förbereda material, dokumentation och föra protokoll. Du kommer även vara kontaktperson gentemot fastighetsägare och hantverkare och äger också ansvar för lokaler och kontorsmaterial. Du har ett nära samarbete med HR och Marknad där du stöttar upp i ärenden som rör marknadsföring och intern kommunikation.
Du erbjuds
* Goda utvecklingsmöjligheter inom administration, koordinering och service.
* En bred roll med varierande arbetsuppgifter.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Förbereda och administrera möten.
- Föra mötesprotokoll och ta fram dokumentation och material.
- Planera interna och externa event och konferenser.
- Boka resor och driva kontakt med exempelvis resebyråer, hotell, fastighetsägare m.m.
- Lägga inköp för kontorsmaterial och hantera fakturor.
VI SÖKER DIG SOM
* Har arbetat i en assisterande roll tidigare med liknande ansvarsområden.
* Har en god datavana och kunskaper i Office 365, Sharepoint och Teams.
* Har obegränsade kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, då språken dagligen används i arbetet.
Meriterande
* Utbildning inom Eventplanering, företagsekonomi, projektledning eller liknande.
* Erfarenhet av att planera event och konferenser.
* Erfarenhet av att arbeta i ett globalt bolag.
* Kunskaper i webdesign eller digitala verktyg för bild- och videoredigering.
Personliga kompetenser:
* Flexibel
* Initiativtagande
* Strukturerad
För att vara rätt person behöver du kunna hantera flera bollar i luften samtidigt och ha en varierad arbetsdag. Du trivs med att samarbeta med andra människor och en förmåga att skapa ordning och struktur. Du behöver ha en hög integritet och känsla för service.
Övrig information
* Start: April 2022
* Omfattning: Konsultuppdrag på 100% på 3-6 månader. Beroende på erfarenhet och kompetens finns goda möjligheter till förlängning.
* Placering: Kopparlunden Västerås.
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Företaget är en snabbväxande och ledande leverantör av robusta industriella nätverkskommuniaktionslösningar. Om du går vidare i processen kommer mer information att ges om kunden.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231