VD assistent till globalt bolag!

VD assistent till globalt bolag!

Arbetsbeskrivning

OBS! Vi behöver din ansökan på engelska och svenska, vilket är ett krav för att söka tjänsten.

Har du tidigare erfarenhet som Executive assistant? Varmt välkommen att söka den här tjänsten! Här kommer du ha kontakt med människor över hela världen och faktiskt både direkt och indirekt bidra till att göra världen lite bättre. Ditt jobb kommer göra skillnad! Varmt välkommen med din ansökan.

Arbetsuppgifter
Som VD assistent har du en bred roll med ansvar för administration och ekonomi. Du blir en del av ett mycket välfungerande team med trevliga och kompetenta kollegor. I rollen som Excecutive assistant har du stor möjlighet att inom ditt område utveckla tjänsten utifrån hur du vill.
Din huvudsakliga arbetsuppgift innebär att stötta General Manager med en rad olika administrativa arbetsuppgifter såsom; samordna kalender, hantera inköp, fakturering, planera och organisera. Du upprätthåller arkiverings- och registerhanteringssystem, sammanställer rapporter och följer upp planer och aktiviteter. Vidare hantera du tidrapporter och resekostnader. Därtill jobbar du löpande med att förbättra administrativa rutiner.

Formella krav

• Tidigare erfarenhet som VD assistent
• Minst 3 års erfarenhet av en administrativ roll
• Erfarenhet av att jobba i ett internationellt företag
• God systemkunskap
• Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska

Personliga egenskaper
Utöver dina formella krav så kommer stor vikt läggas vid personliga egenskaper. Vi söker en person med positiv energi! Med hjälp av din personlighet har du lätt för att få människor att känna sig bekväma. För att trivas i rollen bör du ha god kommunikationsförmåga och trivas i en roll där du träffar mycket människor. Du har lätt för att driva dig själv och god förmåga att hålla en god överblick på processer och vilka arbetsuppgifter som bör prioriteras. Då du i rollen jobbar med ständiga förbättringar så kräver det att du är trygg i dig själv och i din yrkesroll.

Övrigt
Heltid, måndag - fredag 38h/veckan, med möjlighet att jobba hemifrån 1-2 dagar/veckan vid önskemål. Tillträde snarast/enligt överenskommelse. Tjänsten rekryteras löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen löpt ut, så välkommen med ansökan redan idag.

Information

Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag om ansökan stämmer bra in på dig. Vid frågor kontakta petra.henriksson@lernia.se

Forma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 10 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia.
Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid! Läs mer på lernia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 maj 2023
  • Ansök senast: 8 juni 2023

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024