Vd-assistent till HI3G Access AB

Arbetsbeskrivning

Vad kan Tre erbjuda dig?

Vi tror att livet blir roligare om vi upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi som jobbar här trivs tillsammans. Vi jobbar hårt för att nå våra mål och vi firar våra segrar. Gillar du en informell men proffsig miljö där vi lever efter våra ledord, så kommer du garanterat att trivas här. Vi bjuder regelbundet på olika aktiviteter och vi har exempelvis gym i huset. Om du vill växa tillsammans med oss så finns det stora utvecklingsmöjligheter.

Under 2018 har vi på Tre bytt lokaler till ett helt nybyggt hus bredvid Globen i södra Stockholm där alla på Tre ges bättre möjligheter att mötas, samverka och interagera. Tre har dessutom blivit utnämnda till en av Sveriges bästa arbetsplatser 2019 i ”Great Place to Work”. 

Kolla gärna in den här filmen för att få en känsla: https://youtu.be/dynnu3S758c

Hur ser en vanlig dag ut?

Ditt huvudsakliga uppdrag är att supportera Haval och du ser till att allt flyter på så smidigt som möjligt och vanligt förekommande arbetsuppgifter är:



·        Avancerad mail- och kalenderhantering

·        Ansvara för årshjul kring möten med ledningsgrupp och styrelse

·        Ansvara för kallelser, agendor, protokoll/notes, uppföljning för ledningsgrupp

·        Ansvara för främst Havals rese- och hotellbokningar

·        Löpande administration, bland annat kvittoredovisning, fakturahantering 

·        Anordna events och konferenser

·        Ad hoc uppgifter

En proaktiv doer med integritet

Vi tror att du som blir framgångsrik i den här rollen har arbetat som VD-assistent eller Executive Assistant under minst fem år, i en internationell miljö, och du känner dig trygg i vad som är viktigt och vad som ska prioriteras. Du är van att fungera som VD´s högra hand och att arbeta som en Gatekeeper.



Du är en fena på att koordinera och strukturera. Du har ett högt sinne för kvalitativ service och du gör det med integritet. Du är självständig, prestigelös och behåller lugnet även om tempot stundtals är högt. Proaktivitet och att ligga steget före är en självklarhet för dig. Du tar med lätthet ett helhetsansvar för kalenderhantering, avancerad mailhantering och att förbereda möten. 

Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, du är van att arbeta i system och du har goda kunskaper i hela Officepaketet.

Nyfiken på att veta mer?

I den här rekryteringen samarbetar Tre med The Pace/Wise Professionals.

Tjänsten är en tillsvidaretjänst med sex månaders provanställning. Kontoret ligger precis bredvid Globen på Entrétorget 5.  

Vi vill uppmärksamma dig på att vi som arbetar i den här processen kommer vara lite lediga under de kommande semesterveckorna. Därför kommer återkopplingen att dröja längre än vanligt.

Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se.

Vi svarar dig så snart vi är tillbaka från vår sommarledighet



Vi kommer att intervjua kandidater under veckorna 34- 36.Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail.

Glad sommar och varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Pace Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön - Fast lön
  • Heltid Heltid, tillsvidare
  • Publicerat: 3 juli 2019

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 10422

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024