VD-assistent till Installatörsföretagen Stockholm

VD-assistent till Installatörsföretagen Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du VD-assistent och vill utvecklas? Vår kund Installatörsföretagen Stockholm söker nu en VD-assistent för ett konsultuppdrag.

Vill du göra skillnad tillsammans med en av Sveriges viktigaste branscher inom klimatomställning? Vår kund Installatörsföretagen i Stockholm söker nu en professionell VD-assistent som kan ge en hög nivå av administrativt stöd och service till deras VD. Tjänsten ska tillsättas omgående och är initialt ett uppdrag på 6 månader med möjlighet till förlängning. Välkommen med din ansökan!Installatörsföretagen är en branschorganisation som stöttar och hjälper sina medlemsföretag att bli bättre arbetsgivare och mer framgångsrika som företagare.

Ditt anställningserbjudande

Här får du chansen att jobba på ett företag som gör klimatomställningen möjlig genom att samla installationsbranschens företag som steg för steg gör världen mer klimatsmart genom elektrifiering, energieffektivisering och hållbara installationer. Du kommer att stötta VD i administrativa uppgifter och vara en viktig pusselbit där din roll kommer att uppskattas av hela organisationen.

Hos Installatörsföretagen har deras värdeord stor betydelse och för den kultur som de skapat.

- Vi lever verkligen våra värderingar och agerar alltid utifrån våra värdeord; kreativitet, ödmjukhet och personlighet i vårt dagliga arbete. Du kommer till en vänlig organisation där vi lyssnar på varandra, delar med oss av vår kunskap och arbetar gemensamt för att nå våra mål.

Dina arbetsuppgifter

Dina uppgifter kommer variera från dag till dag, beroende på vad VD behöver administrativ hjälp med. Framförallt kommer du att:

• Hålla ordning och reda i kalendrar, planera och organisera interna och externa möten.
• Ansvara över researrangemang.
• Administrera i Team engine.
• Hantera känslig information med professionalism och konfidentialitet.

Värt att veta

Vår kund har ett modernt kontor placerat Ringvägen100 Skanstull, Stockholm. 

Detta är ett konsultuppdrag på minst 6 månader och därefter har du goda förutsättningar för att uppdraget förlängs eller att bli direktrekryterad till vår kund. Initialt arbetar du som konsult ute hos vår kund, anställd via oss på TNG. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och givetvis omfattas du av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.

Våra förväntningar

Till denna roll söker vi dig som har erfarenhet av liknande roll sedan tidigare. Vidare ser vi att du har:

• Gedigen erfarenhet från liknande roll i form av att administrativt ge service till en dedikerad chef.
• Avancerad kunskap i Microsoft-applikationer inklusive Word, Excel, PowerPoint, Outlook samt fördelaktigt om du har kunskap i MS Dynamics och Microsoft Teams.

Som person är du mycket organiserad och korrekt med detaljer. Du jobbar systematisk och självständigt, tycker om att lösa problem och har ett proaktivt arbetssätt. Vidare har du alltid ett stort fokus på service, är kommunikativ och trivs i ett högt tempo.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 september 2022
  • Ansök senast: 12 oktober 2022

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024