VD-assistent till kund i Stockholm

VD-assistent till kund i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi söker en strukturerad, positiv och driven VD-assistent till ett långt uppdrag hos vår kund i Stockholm.

Som VD-assistent är du spindeln i nätet och kommer att ha varierande administrativa arbetsuppgifter. Du ansvarar dagligen för inkommande post och samtal och sköter mötes- och resebokningar. Du sammanställer och producerar material inför möten med hjälp av Excel och andra Office applikationer. Du kommer även att ta noteringar kring möten/projekt och ordna aktiviteter inom gruppen.



För att lyckas i rollen som VD-assistent behöver du trivas med administrativt arbete, vågar ta för dig och ta egna beslut. Du gillar att ha struktur i ditt arbete samtidigt som du har flera uppgifter parallellt. Du har en god prioriterings förmåga, arbetar bra självständigt samtidigt som du har en stor samarbetsförmåga och bidrar till en god stämning.

Kompetenskrav

- Minst tre års erfarenhet av liknande arbete (koordinator, assistent, VD-assistent)
- Varit delaktig i affärsrelaterade projekt
- God kommunikativ förmåga
- Goda kunskaper i Microsoft Office
- Behärska engelska obehindrat i tal och skrift

- Duktig på att utforma, ta fram och sammanställa presentationsunderlag
- Goda kunskaper i Agresso (UBW) eller liknande affärssystem som Hogia, SAP, Visma med flera



Meriterande:

- Högskoleutbildning
- Erfarenhet av Sharepoint, Project Place, W3D3 eller liknande

Uppdraget är 100%, 1 år, start omgående med möjlighet till förlängning

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.



Cv behöver vara på svenska
Varmt välkommen med din ansökan!




Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om Quest Consulting

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 juni 2022
  • Ansök senast: 17 juli 2022

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024