VD-assistent till Nacka

VD-assistent till Nacka

Arbetsbeskrivning

Andara söker en ambitiös och engagerad VD-assistent med stort intresse för administration till ett tillväxtföretag i Nacka. Vår kund växer så det knakar och tjänsten är helt ny. Du kommer att få stora möjligheter att påverka och utforma tjänsten efter dina erfarenheter och intressen.



Arbetsuppgifter

I rollen som VD-assistent ska du fungera som stöd till företagets VD och ledningsgrupp. Du planerar och koordinerar mötesbokningar, resor, kalendrar och agendor. En stor del av arbetet innebär att förbereda och sammanställa material och presentationer. Du kommer även att arbeta med avtal, offerter och upphandlingar.

I rollen kommer du även att arbeta med intern kommunikation och vara ansvarig för nyhetsbrev och intranät.



Vem är du?

För att du ska lyckas i rollen behöver du ha ett par års erfarenhet av en liknande roll inom ett mindre eller medelstort företag. Det är ett krav att du har mycket god datorvana och har gedigen erfarenhet av Office paketet och olika digitala mötesverktyg.

Som VD-assistent hos vår kund har du en mycket central roll inom bolaget och vi sätter stort värde på dina personliga egenskaper. Personliga egenskaper som uppskattas är ett noggrant arbetssätt med känsla för detaljer. Du är självgående och drivande. Du har förmåga att se vad som behöver göras såväl som eget driv att genomföra detta arbete. Du är kvalitetsmedveten, bra på att prioritera och van att hantera många arbetsuppgifter parallellt med varandra. Att vara utåtriktad och social är fördel i din roll som administrativ assistent.



Mer om tjänsten

- Direktrekrytering
- Omfattning: heltid
- Tillsättning: Omgående
- Placering: Nacka


Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.



Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Professionals
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 maj 2022
  • Ansök senast: 11 maj 2022

Liknande jobb


VD-assistent

13 mars 2024

Executive Assistent till bolag i framkant!

Executive Assistent till bolag i framkant!

16 februari 2024