OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i ett ungt och växande företag där du har chans att utvecklas och vara med och påverka?Omniagruppen Asset Management är specialister på Commercial Development och har i snart 20 år utvecklat köpcentrum och handelsplatser runt om i Sverige.Vi befinner oss just nu i ett expansivt skede och söker därför en VD-assistent.Arbetsuppgifter/ansvarsområden Som VD-assistent ansvarar du för all administrativ support till VD.Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att självständigt ansvara för att koordinera VD:s kalender och möten, boka resor samt hantera telefon och e-post.Vidare ingår i ditt arbete att förbereda material och skapa presentationer inför möten samt att självständigt driva egna projekt.Du kommer att delta vid möten och föra protokoll. Utbildning/erfarenhet Vi söker dig som har erfarenhet av liknande uppgifter.Vi sätter stort värde i din förmåga att agera självständigt och kunna ta egna initiativ.Som person är du kommunikativ, organiserad och strukturerad samt har en hög integritet.Du har vidare lätt för att samarbeta och kan koordinera och prioritera samt ha förståelse för den sekretess som råder i en sådan här roll.Vi sätter stort värde på positiv attityd och förmågan att kommunicera med olika personligheter.Du måste ha mycket goda kunskaper i Power Point, Excel och Word.Du måste också ha mycket goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift.Ytterligare språk är meriterande. Ansökan Tillträde snarast.Tjänsten omfattar heltid.Urval och intervjuer av kandidater sker löpande.För mer information: www.omniagruppen.se