OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I rollen som VD-assistent kommer du stötta VD och andra personer i ledningen med administrativa arbetsuppgifter högt som lågt! Är du serviceinriktad, duktig på kommunikation och van vid olika typer av adminstrativa uppgifter då tycker vi att du ska skicka in en grym motivering där du beskriver detta! Skicka in din ansökan redan idag - vi går igenom ansökningarna löpande.
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för kunds räkning en VD-assistent som kommer att arbeta med varierade administrativa arbetsuppgifter. Vår kund är en av Sveriges största företag inom Telekommunikation. Letar du efter en roll med varierande arbetsuppgifter där du även kan får möjlighet att använda din kommunikativa förmåga så har du hittat rätt. Det här är tjänsten för dig som gillar att vara spindeln i nätet men där du också är noggrann så att inget faller mellan stolarna.
2018 tillsatte vi den här tjänsten och nu kommer vår tidigare konsult gå vidare internt till en ny roll och därav att vi nu söker en ny VD-assistent. Till Telenor Connexion kommer du inte in för bara en roll, utan där finns det för rätt person, med rätta ambitoiner, möjligheten att utvecklas under ett väldigt kompetent ledarskap där möjligheter ges.
Du erbjuds
* En bred och varierande roll
* Arbete på ett internationellt stort företag
* Förutsatt att samarbete funkar bra för alla parter finns möjlighet att bli överrekryterad till kund.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
* Assistera VD och CSO Nordics i det dagliga administrativa arbetet (t.ex. kalenderhantering och resebokningar)
* Kontorsunderhåll; inköp av kontorsmaterial och kontaktperson mot leverantörer
* Hjälpa till med internkommunikation och presentationer
* Hantera vissa personaladministrativa uppgifter så som telefonabonnemang och företagsleasing
* Ansvara över Facility Management samt kommunikationen med leverantörer
* Hjälpa till med researrangemang/bokningar
* Administration av kontrakt (signering, uppdatering, arkivering) samt administrera Salesforce
* Koordinera möten för säljledning, både på nordisk och global nivå
* Planera möten och kick-offs, både online och offline
* Uppdatera material och protokollföra i olika forum, t.ex ledningsgruppsmöten och styrelsemöten
VI SÖKER DIG SOM
* Har minst två års erfarenhet av liknande arbete i en administrativ samt stöttande roll
* Har mycket goda kunskaper inom Officepaketet
* Har mycket goda kunskaper i såväl svenska och engelska, båda språken används i det dagliga
Det är meriterande om du…
* Har insikt i telekombranschen sedan tidigare
* Har erfarenhet av resebokningar sedan tidigare
Som person är du:
* Pålitlig
* Noggrann
* Initiativtagande
För att passa i denna roll krävs det att du är mycket strukturerad och att du är duktig på att samarbeta. Vidare så är du duktig på kommunikation både mot leverantörer, kollegor samt övriga inom organisationen. I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid din motivering och ditt engagemang för tjänsten. Motivera därför väl i din ansökan varför just du passar in på dessa personliga egenskaper.
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Solna
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231