OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bonliva söker nu för kunds räkning en VD-assistent/Verksamhetskoordinator (medicinsk sekreterare) åt en större verksamhet i Stockholm.
I detta uppdrag så är kunden intresserad av att på längre sikt (efter 6 månaders inhyrning som konsult) rekrytera över dig till deras organisation permanent i en tillsvidaretjänst.
UPPDRAG & PERIOD
Uppdraget är på heltid (100% / 40 timmar i veckan) med vanlig kontorstid mån-fre kl 08-17.
Önskvärd start är from början på Januari 2022 alternativt enligt överenskommelse med hänsyn till eventuell uppsägningstid för rätt kandidat.
Arbetsuppgifterna beskrivs enligt följande:
VD-stöd
Stödja vd i de uppgifter som är aktuella för dagen - löpande administration
På uppdrag av vd ansvara för utvecklingsprojekt
Resebokningar, boka möten, assistera vid företagsevent, personalkonferenser och andra mötesaktiviteter inom bolaget
Föra mötesprotokoll/minnesanteckningar och bevaka nya och pågående ärenden
Avtalshantering
På uppdrag av vd ansvara för intern kommunikation.
Posthantering med ansvar för diarieföring och utlämning av allmänna handlingar
EK- ansvarig (elektronisk katalog)
IT
Administrera i TellUs och SLL IT- beställningar och supportärenden (e-tjänstekort, reservkort, behörigheter mm)
Administrera allmän IT-support (beställningar, reparationer etcetera)
Koordinera uppdrag (nya uppdrag, problemlösningar) med extern IT-support
Ansvara för bolagets telefoni (Locum)
Kontroll av fakturor gällande all IT-utrustning, datorer, licenser mm.
Kontaktperson Complianceportalen (system för riskanalyser)
Kontaktperson Serviceförvaltningen (ekonomiska system, HR-tjänster mm)
Ekonomi - Lönehantering
Hantera löneadministration i lönesystemet Heroma
Hantering av Beslut och Anställningsavtal för nyanställningar och timanställda
Administration av semester, sjukskrivningar och annan frånvaro
Stöd för ekonomifunktionen med attestering och kontering av fakturor samt hantering av betalningar
Kontakt med banker
Styrelse- och bolagsarbete
Hantera styrelseadministration och bolagsformalia på uppdrag av vd.
Förbereda dokument och utskick inför kvartalsrapporter och årsbokslut
Administrering av bolagets beslut och avtal, inklusive diarieföring och arkivering
I övrigt behjälplig med styrelsearbetets övergripande rutiner
Kontaktperson avseende beslut, riktlinjer och policys som påverkar bolagets verksamhet
Kunden kräver att du som ansöker är färdigutbildad medicinsk sekreterare och har arbetat med vissa eller alla dem ovan nämnda arbetsuppgifterna. Du bör behärska diarieföring, arkivering och dokumenthantering.
Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete som VD-assistent, kontorsansvarig eller liknande tjänst. Vad som också är meriterande är om du har erfarenhet av något personaladministrativt system, gärna Heroma och Raindance. Kunden ser gärna att du har en mycket god förmåga av att kunna uttrycka dig väl på både svenska och engelska i tal och skrift.
VARFÖR BONLIVA?
Alltid en fast kontaktperson som arbetar för att din upplevelse ska bli så bra som möjligt före, under och efter uppdraget.
Behjälpliga med boenden och resor om du bor på annan ort.
Hög marknadsmässig ersättning som speglar din kompetens och uppdragets karaktär.
Alltid full trygghet med full försäkring via vårt trygghetspaket och samarbete med SEB och AFA.
ANSÖKAN
Ansök direkt via länken nedan, så hör vi av oss till dig inom kort.
Endast korrekt formulerade ansökningar via mail kommer att behandlas och kontaktas.
ENGAGERAT STÖD LÄNGS VÄGEN
När du arbetar tillsammans med oss gör vi allt för att du ska trivas och vi finns med hela vägen för att säkerställa att du mår bra och utvecklas i den riktning du vill. Det är viktigt att du som undersköterska erbjuds en marknadsmässig lön och vi erbjuder därför individuell lönesättning utifrån din erfarenhet och uppdragets karaktär. Vi betalar ut lön varje vecka och erbjuder våra konsulter en personlig kontaktperson. Om du arbetar på annan ort hjälper vi dig med boende och resor.
OM OSS
Bonliva är Sveriges ledande vårdbemanningsföretag och är upphandlade i samtliga regioner samt flertalet kommuner och privata verksamheter. Med dedikerade team inom samtliga specialiteter är vår främsta uppgift att säkerställa att din kompetens kommer till rätt plats, att du utvecklas i den riktning du vill och att du får en marknadsmässig ersättning för din insats.