VD-/Marknads-/Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Vi söker en VD-/Marknads-/Ekonomiassistent som kan stödja och avlasta VD, Directors, Senior Managers och andra medarbetare med administrativa uppgifter samt lösa generella uppgifter för samtliga på kontoret.
Vi söker dig med minst ett par års erfarenhet av administrativt arbete, gärna med inslag av marknadsrelaterade uppgifter samt HR- och ekonomiuppgifter, alternativt dig som har arbetat som VD-assistent tidigare. Uppgifterna kan till viss grad anpassas till olika kompetensprofiler och erfarenhetsnivåer. Arbetet omfattar bl. a. följande uppgifter:
Marknadsrelaterade uppgifter:
• Kontakta kunder via deras assistenter och boka in kundmöten
• Bistå med att ta fram presentationer eller information inför möten
• Hantera avtal med underkonsulter
• Vara behjälplig vid anbud/upphandling
• Följa upp prisjustering av avtal
• Assistera i planering och genomförande av konferenser och kundevents, utskick, nyhetsbrev etc.
Administrativa uppgifter:
• Boka resor och hotell
• Assistera IT-ansvarig i att köpa in datorer och telefoner
• Ansvara för inköp av t ex kontorsmaterial
• Ta emot besökare och ställa i ordning mötesrum
• Assistera i planering och genomförande av interna events
HR- och ekonomiuppgifter:
• Administrering av rekryteringsprocesser
• Administrera nya användare och uppdateringar i löne- och ekonomisystemet
• Administrera intern dokumentation och kommunikation angående semestrar och sjukdom mm.
Vi söker dig som är en utåtriktad, service-minded och driven person som har lätt för att kommunicera och bygga varaktiga relationer med andra. Du är detaljorienterad, strukturerad och säkerställer alltid kvalitét i det du tar dig för. Vi söker efter dig som är lösningsorienterad med förmåga att prioritera bland arbetsuppgifter och i vilken ordning de ska utföras, där du kan hantera flera arbetsuppgifter parallellt och växla arbetstempo när det krävs.
Vi ser även att du har erfarenhet av Office-paketet samt IT-vana med förmåga att snabbt lära dig nya system. God svenska i tal och skrift krävs.
Vilka är vi?
Sironas vision är att göra hälso- och sjukvården proaktiv och personcentrerad. Vi är ett innovativt konsultbolag med cirka 30 anställda som hjälper kommuner, regioner, myndigheter och privata aktörer att skapa bästa möjliga hälsa, vård och omsorg. Här arbetar bland annat läkare, civilingenjörer, ekonomer, biomedicinare, sjuksköterskor och apotekare. Vi har en jämn fördelning mellan kvinnor och män på företaget som vi är väldigt stolta över.
Ersättning
Lön enligt överenskommelse
Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.
Rekrytering sker löpande, skicka in din ansökan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sirona AB SOLNA
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 augusti 2024
  • Ansök senast: 8 september 2024

Postadress

Nanna Svartz väg 4
SOLNA, 17165

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024