OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av de äldsta företagen i bemannings- och rekryteringsbranschen.Under våra mer än 20 år i branschen har vi utvecklat ett unikt kontaktnät och väl beprövade arbetsmetoder som innebär att vi kan erbjuda högsta träffsäkerhet vid nyanställning. Vi är idag ca 380 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.Rekrytering och bemanning sker till alla branscher och nivåer för både små och stora företag. Kundföretaget är en av Europas ledande koncerner inom bygg- och infrastruktur med totalt 75 000 anställda och en omsättning på 13 miljarder euro.Den aktuella tjänsten är placerad i den skandinaviska ledningsgruppen. De primära arbetsuppgifterna innefattar att assistera och stötta främst VD men även ledningsgruppen i deras arbete.Detta innebär framförallt bokning och koordinering av möten och resor, planering av VD:s kalender och mailhantering.Vidare är redigeringsarbeten av presentationsmaterial och professionell kundhantering såsom representation och eventplanering viktiga inslag.Andra arbetsuppgifter kan vara fakturahantering och allmän administration. Vi söker dig som har arbetat i en liknande roll tidigare, gärna i en större organisation.Att arbeta administrativt och ha en samordnande funktion är därför inget nytt för dig.Du bör ha en mycket god engelska både i tal och i skrift, gärna även tyska i tal.Allmänt goda datakunskaper är en förutsättning.Vi söker dig som är driftig, initiativtagande och lösningsorienterad samt att du vågar ifrågasätta och fatta beslut.Som person är du glad, positiv och lyhörd.Rollen innebär en samordnande funktion och därför är det viktigt att du har god framförhållning och ett servicemedvetet arbetssätt.Vidare bör du vara bra på att knyta nya relationer då tjänsten innefattar mycket kontakter både internt och externt. Vi kommer att intervjua kandidater löpande och av den anledningen är du välkommen att skicka in dina handlingar omgående.