VD och vVD assistent till Magnolia Bostad (vikariat)

Arbetsbeskrivning

Magnolia Bostad söker en serviceinriktad VD och vVD assistent till kontoret i centrala Stockholm. Du erbjuds möjligheten att få arbeta och utvecklas i en kreativ miljö tillsammans med ambitiösa kollegor.
Om tjänsten
I rollen som VD och vVD assistent arbetar du för att underlätta vardagen för bolagets VD & vVD samt arbete med servicen på bolagets kontor. Arbetsuppgifterna är av varierande karaktär och ställer krav på att du är flexibel, strukturerad och prestigelös. Tjänsten är på heltid och är ett föräldravikariat från november 2022 till december 2023, med möjlighet till förlängning.
Arbetsuppgifter i urval
Samordna kalendrar och hantera mötesbokningar
Administrera attester/firmateckning
Fakturahantering
Kvittoredovisning
Inköp av luncher
Boka resor
Koordinering av konferenser och event
Bemanning av reception
Ta emot externa besök
Arbete med receptionens och kontorets dagliga drift

Vem är du?
För att lyckas i rollen ser vi att du är en utåtriktad, positiv och pålitlig person som är van att planera och organisera din arbetsvardag. Du har lätt för att knyta kontakter och tycker om administrativa samt servicerelaterade arbetsuppgifter. Du söker aktivt den information du behöver för att utföra dina åtaganden och duckar inte inför nya utmaningar. Vi vill att du är av mentalitet ”allt går att lösa”. Du ska ha god vana av Officepaketet. B-körkort ett krav.


Din ansökan
Välkommen att lämna ditt CV i vår jobbportal. Vid frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Liselott Spånhed på 0707-272959 alternativt liselott.spanhed@magnoliabostad.se eller Louise Persson på 0738-132494 alternativt louise.persson@magnoliabostad.se
Vi är Magnolia Bostad
Magnolia Bostad är en samhällsutvecklare som vill mer. Kanske känner du igen oss på vår gula färg som lyser upp de platser där vi utvecklar och förvaltar morgondagens bostäder? Vi skapar hållbara hem och stadsdelar där människor vill leva, bo och arbeta. Allt från hyresrätter till bostadsrätter, samhällsfastigheter och hotell. Du hittar oss i Sveriges tillväxtorter och storstäder – från Ystad i söder till Luleå i norr.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Huvudkontor Sundbyberg
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 september 2022
  • Ansök senast: 13 oktober 2022

Postadress

Löfströms Allé 5
Sundbyberg, 17225

Liknande jobb


VD-assistent

13 mars 2024

Executive Assistent till bolag i framkant!

Executive Assistent till bolag i framkant!

16 februari 2024