OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av de äldsta företagen i bemannings- och rekryteringsbranschen.Under våra mer än 20 år i branschen har vi utvecklat ett unikt kontaktnät och väl beprövade arbetsmetoder som innebär att vi kan erbjuda högsta träffsäkerhet vid nyanställning. Vi är idag ca 380 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.Rekrytering och bemanning sker till alla branscher och nivåer för både små och stora företag. Vårt kundföretag är ett kommunalt bostadsföretag med ca 6 300 lägenheter.Företaget äger och förvaltar lägenheter samt kommersiella lokaler.Kontoret är beläget i centrala Jakobsberg, nära pendeltågsstation och bussar.Företaget har ca 70 anställda. De primära arbetsuppgifterna innefattar att assistera och stötta främst VD och den administrativa chefen men även att hantera styrelseadministration och sköta sedvanliga assistentsysslor på kontoret.Detta innebär framförallt protokollskrivning, telefonbevakning, presentationssammanställning.Vidare omfattar rollen att ansvara för journalföring/dokumenthantering, att planera och administrera styrelsemöten och sedan sammanställa information från dessa. Vi söker dig som har arbetat i en liknande roll tidigare.Att arbeta administrativt och ha en samordnande funktion är därför inget nytt för dig.Du är en god kommunikatör och administratör.Allmänt goda datakunskaper i MS Office är därför en förutsättning. Vi söker dig som är driftig, initiativtagande och lösningsorienterad.Som person är du glad, positiv och lyhörd.Rollen innebär en samordnande funktion och därför är det viktigt att du har god framförhållning och ett servicemedvetet arbetssätt.Vidare bör du vara lojal, ansvarsfull och noggrann och ha hög integritet. Vi kommer att intervjua kandidater löpande och av den anledningen är du välkommen att skicka in dina handlingar omgående.