Vendor Manager to Nordic Market

Vendor Manager to Nordic Market

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Vendor Delivery Manager will report to the Market/Region lead, and own the performance management and service delivery of our BPOs in the region. This role is accountable and responsible for BPO interactions, as well as the company´s internal stakeholders playing a role in the support operations.

We are looking for someone passionate about leading customer service processes and who has worked within customer service networks.

What you will do:
• Implementation of Projects & Pilots
• Responsible for driving operational excellence across our Contact Center BPO network and partner with the teams to positively impact our delivery operations.
• Collaborate with cross-functional team and be a strategic partner to Vendor Delivery Management
• Lead through partnership and collaboration in leveraging resources to improve training, quality, and performance management
• Manage our BPOs KPIs and build a mindset where over-delivering is key
• Focus on contact resolution, quality and efficiency related metric
• Operational Compliance & Risk management and mitigation
• Build reporting and monitor service delivery to ensure performance meets standards
• Troubleshoot gaps in performance and remediate



Om företaget
More information will be given further in the process.

Din profil
Basic Qualifications:
• Experience in Operations, Program Management, Vendor management
• Bachelor's degree or equivalent experience
• Experience with customer support and outsourcing environment

Preferred Qualifications
• Relevant experience in vendor management at a fast-paced start-up or tech company
• Outstanding written and verbal communication and interpersonal skills
• Strong stakeholder management skills; ability to strategically align and get buy-ins from business partners
• Experience leading process re-engineering and operational excellence projects
• Exposure to sales, growth, and customer support outsourcing
• Exposure working in a cross-functional, multi-geography setup
• Lean Six Sigma trained or certification
• PMP trained or certification
• COPC trained or certification

Please apply with your CV in English.




Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 november 2021
  • Ansök senast: 9 januari 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


22 november 2024

Operativ säljansvarig

20 november 2024

Operativ säljansvarig

20 november 2024

20 november 2024