Vendor RMA Coordinator

Arbetsbeskrivning

Om Exertis

Exertis Nordics is one of the Nordic region's largest distributors of IT hardware, AV products, Entertainment (movies, books, games & toys) and one of the largest PC manufacturers in the Nordics. The company has its warehouse and head office in Gothenburg with local offices in Stockholm, Helsingborg and Umeå in Sweden, Sandefjord in Norway, Helsinki and Tampere in Finland and Copenhagen in Denmark. Sales amounted to more than SEK 2 billion in 2017. The company is currently collaborating with more than 250 suppliers and more than 4000 retailers across the Nordic region. Since 2014, the company is part of Exertis Group, one of Europe's largest distributors with a turnover of EUR 3 billion.

Gillar du framtidens teknik och att få möta människor och ge service? Då kan du vara personen vi letar efter!

Vi söker nu en person för tills vidareanställning på Customer Support. Vi erbjuder dig att bli en del av ett växande nordiskt distributionsföretag, där vi är i ständig rörelse uppåt och framåt.

Avdelningen Customer Support jobbar med de senaste produkterna i branschen och vi håller oss ständigt uppdaterade om den tekniska utvecklingen inom IT och inom Audio, Video. Vi arbetar tillsammans som team för att nå våra mål och vi har väldigt roligt under tiden. Vi bjuder dig på inblick i vår tekniska framtid, gemenskap och god fika, och vi tror att du bjuder på dig själv och dina bästa personliga egenskaper. Hoppas att vi ska få välkomna just dig till vårt härliga kundtjänstteam!

Dina arbetsuppgifter:

• RMA ansökningar mot leverantör (mestadels på engelska)
• Orderläggning
• Fakturering
• Kreditering/Vidarkreditering
• Packa och skicka returer
• Ansvara och följa upp värden på vårt defektlager
• Mail- och telefonkontakt mot leverantör men också kunder (kontakt mestadels på engelska)
• Övrigt på avdelningen vanligt förekommande arbetsuppgifter

Vi söker dig som:

• Är flexibel och en problemlösare.
• Är trygg i att använda engelska i tal och skrift.
• Har vana av Excel.
• Känner ett eget ansvar i att utföra dina uppgifter på bästa sätt, men också söker gott samarbete med kollegorna.
• Är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift, på både svenska och engelska.
• Har god datorvana och tycker att det är spännande att få utvecklas genom nya uppgifter samt lära dig nya system och program.
• Det är meriterande om du har erfarenhet samt intresse och kunskap inom IT och Audio, Video.
• Erfarenhet av Scala är meriterande men inte ett måste.

Vi erbjuder

• En fin arbetsplats med härliga kollegor, där alla tar ansvar för att vara nyfikna och arbeta aktivt med mångfald och inkludering.
• Friskvårdsbidrag, massage och gym på kontoret.

• Stort eget ansvar med varierande arbetsuppgifter och möjlighet att jobba hemifrån.
• Utvecklingsmöjligheter både lokalt och globalt.

Vi ser fram emot din ansökan senast 2022-11-30
Tjänsten är en Tills vidare anställning. Intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att söka tjänsten fyller du i formuläret här nedanför. Vi tar inte emot ansökningar via mail.

Arbetstider
Måndag – fredag kl. 7.00 – 16.00.
Lön enligt överenskommelse.

Har du frågor om tjänsten kontaktar du Pierre på: pierre.catalan@exertis.se

För frågor till vår fackliga organisation hänvisas frågor till: handelsfackklubbstyrelse@exertis.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Exertis
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 november 2022
  • Ansök senast: 30 november 2022

Liknande jobb