OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 6 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden söker en Verksamhetsanalytiker till arbetet med uppbyggnaden av en kundfunktion som syftar till att utveckla en affärsmässig och kundorienterad tjänsteleverantör.
Arbetsuppgifter:
- Rollen innebär att leda och bidra till att utveckla kundens kundhantering.
- Rollen är en strategisk/taktisk framåtriktad roll som syftar till att identifiera möjligheter, att från ett helhetsperspektiv förstå grundläggande behov och på vilket sätt bidrar till en mer kundorienterad och kostnadseffektiv verksamhet.
- Arbeta med anpassning, införande och uppföljning av kundhantering. Arbetet innehåller utveckling och vidareutveckling av metodik och modeller för samverkan och dess kunder.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Dokumenterad erfarenhet i att bygga upp kundfunktion
- Minst åtta (8) års erfarenhet av arbete med bygga kundrelationer
- Hög kompetens i att uttrycka sig i text och bild
- Erfarenhet av att bygga upp kundfunktioner i stora komplexa verksamhet med fler än 8 000 anställda eller motsvarande
- Lång erfarenhet av att agera rådgivare åt chefer och ledare i stora komplexa organisationer med många beroenden
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström