Verksamhetsansvarig personlig assistent /Roma!

Arbetsbeskrivning

Jag är en man i 60-årsåldern som bor tillsammans med min sambo i Roma. För att min vardag ska fungera behöver jag hjälp av personliga assistenter. Jag söker nu en positiv, ansvarsfull person som både kan fungera som assistent och arbetsledare. För att vara aktuell för tjänsten krävs tidigare erfarenhet och engagemang kring arbetsledning. Det är viktigt att du är lyhörd för så väl mig som personal men ändå har förmåga att fatta beslut tillsammans med mig. Det är viktigt att du är kvinna och jag ser gärna att du är över 25 år och har tidigare erfarenhet av att arbeta som personlig assistent. Eftersom jag bland annat behöver hjälp med alla förflyttnngar är det viktigt att du har god fysik och inte är rädd för att "ta i". Jag gör fortsatt framsteg och tränar ofta, vilket du kommer att få hjälpa mig med. Jag är mycket intresserad av sport, och att vara utomhus. Det är ett stort plus om du delar dessa intressen med mig. Jag ser gärna att du tycker om att laga mat. Arbetstiden är förlagd mellan 7-21 vardagar 8- 22 helger (antingen del av pass eller hela passet) Det är ett krav att du har körkort. Tjänsten är på deltid ca 20 timmar per vecka. Kollektivavtal, PASS Timlön

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Kontaktpersoner på detta företaget

Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74

Sammanfattning

Besöksadress

Solna
None

Postadress

Smidesvägen 7, 3tr
Solna, 17141

Liknande jobb


27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024