Verksamhetsansvarig sökes till Assistans i Balans

Verksamhetsansvarig sökes till Assistans i Balans

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget

Assistans i Balans i Sverige AB har en vision att frigöra livskraft. Det är svaret på varför vi finns och vart vi siktar. Det genomsyrar allt vi gör och sättet vi gör det på. Våra uppdragsgivare har alla omfattande funktionsnedsättning vilket innebär en daglig kamp för rätten att få leva på sina egna villkor, självständigt och med full delaktighet i samhällslivet. Hos Assistans i Balans arbetar några av landets bästa rådgivare inom personlig assistans och många av landets bästa personliga assistenter. Vi vill nu förstärka med en verksamhetsansvarig som kan leda med hjärtat på rätt ställe.

Dina arbetsuppgifter

Ditt ansvar innebär att vara en god förebild och ambassadör för våra värderingar samt ha ett övergripande kund-avtalsansvar. Du leder och fördelar det dagliga arbetet inom din medarbetargrupp för att arbetet ska fortgå. Du har ett huvudansvar för kontorets resultat, intäkter och kostnader. Även att arbeta proaktivt med kompetensutveckling, rekrytering och lönsamhet ingår i rollen. Du kommer att ingå i ledningsgruppen och rapportera till styrelsen.

Som person har du en humanistisk människosyn och är prestigelös. Du är kund- och lösningsfokuserad, strukturerad samt stresstålig. Du har en förmåga att se helheten och bryta ned övergripande mål och strategier till grupp och individnivå. Du har en god samarbetsförmåga, ser förändring som en spännande utmaning och har en god förmåga att se och förstå konsekvenser av fattade beslut. Du verkar för en gemenskap på arbetsplatsen.

Vi söker dig som har

- Relevant högskoleutbildning och/eller motsvarande arbetslivserfarenhet
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Goda kunskaper i MS Office
- Minst 3 års erfarenhet av ledarskap
- Minst 2 års erfarenhet av att leda och driva projekt
- Minst 2 års erfarenhet med resultat- och budgetansvar
- Det är en fördel om du har erfarenhet av idéburen verksamhet


Om tjänsten

Tjänsten är en direktrekrytering till Assistans i Balans via Bemannia, med startdatum som tidigast 2021-02-01 eller enligt överenskommelse, 6 månaders provanställning som sedan övergår till en tillsvidare anställning. Placering i Stockholm, Sankt Eriksgatan 117.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2021-03-31.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sebastian Ragnarsson. Den här processen hanteras av Bemannia och Assistans i Balans i Sverige AB hänvisar alla frågor kring tjänsten till Bemannia.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 november 2020
  • Ansök senast: 31 mars 2021

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Affärsområdeschef Integration

Affärsområdeschef Integration

27 november 2024

25 november 2024

22 november 2024

Operativ säljansvarig

20 november 2024